“برای ما، هدف اصلی این است که مرزها را کنار بگذاریم و کارها را متفاوت انجام دهیم.”

برای اطلاع از آنچه باید در مورد محصولات میوه نرم در حال ظهور بدانید، بحثی را که در 14 ژوئن در ساعت 14:45 در مرحله فناوری در حال برگزاری است را بررسی کنید.

GreenTech امسال در RAI آمستردام، هلند برگزار می شود. می توانید گرودان را در غرفه 05.340 پیدا کنید.

در GreenTech امسال، Grodan آخرین نوآوری ها و تمام عناصر راه حل های رو به رشد Grodan را به نمایش می گذارد. جایزه امسال، قول Grodan مبنی بر اعلامیه هیجان انگیز در 13 ژوئن است که از شما دعوت می کند تا منتظر آنچه در راه است باشید.


فرانک یانسن، گرودان

فشار دادن مرزها
توماس پیترز، مدیر توسعه کسب و کار در Grodan، یکی از سخنرانان در مرحله فناوری خواهد بود. او آخرین بینش های Grodan را در مورد کشت توت فرنگی بر روی پشم سنگ بر اساس آزمایش های گسترده به اشتراک خواهد گذاشت. به منظور کشف امکانات در تکثیر و همچنین رشد، گرودان با موسسات تحقیقاتی معروفی که دارای کلیه امکانات، تجهیزات، افراد و تخصص مناسب هستند، همکاری می کند. آخرین بینش ها عبارتند از:

  • تأثیر EC و استراتژی آبیاری بر کیفیت گیاه جوان و عملکرد متعاقب آن در آزمایش کوتاه مدت رشد.
  • بررسی EC بر عملکرد، کیفیت و ماندگاری در تولید واریته‌های همیشه‌باردار مانند Favori & Albion. پیترز می گوید: “برای ما، هدف اصلی این است که مرزها را کنار بگذاریم و کارها را به گونه ای متفاوت انجام دهیم.”

آندره ون واگنینگن، گرودان

  • آندره ون واگنینگن، رئیس بخش پایداری گرودان، در جلسه مربوط به انتقال نظارتی به صفر خالص و همچنین در جلسه بحث در مورد مسیرهای انتقال به سمت جریان های دایره ای مواد، با تمرکز بر مواد مغذی و بسترها، شرکت خواهد کرد.
  • Gonneke Gerkema، مدیر بازاریابی در Grodan، موضوعات مربوط به مقیاس پذیری، تعالی عملیاتی، و نیروی کار را در مرحله کشاورزی عمودی مورد بحث قرار می دهد.
  • فرانک جانسن، مدیریت پروژه تحقیق و توسعه در گرودان و بخشی از کنسرسیوم Cultivation For Compounds به جلسه کشت در طول رویداد Cultivation for Compounds می پیوندد.

اطلاعات بیشتر را در https://www.grodan.com/about/events/greentech-2023 و https://www.greentech.nl/amsterdam بررسی کنید


گونکه گرکما، گرودان

برای اطلاعات بیشتر:
گرودان
صندوق پستی 1160, 6040 KD
رورموند، هلند
تلفن: +31 47 53 53 535
[email protected]
www.grodan.nl



منبع

به اشتراک گذاری عمیق دانش
علاوه بر این، گرودان در بحث های میزگردی شرکت خواهد کرد که مملو از اطلاعات و به اشتراک گذاری عمیق دانش در مجموعه ای از موضوعات مختلف است: