برخی از روندها در Cultivate’23


Cultivate’23 سه شنبه گذشته به پایان رسید. هنگام بازدید از نمایشگاه، چیزهای زیادی در مورد بازار، چالش ها و البته روندها را دیده ایم. در این مقاله، ما بر روی برخی از روندهایی که در نمایشگاه دیده‌ایم تمرکز کرده و برجسته خواهیم کرد.


علاقه زیادی به نمایش انواع جدید دارد.

پلاستیک بازیافتی
چندین سال است که محصولاتی را می بینیم که از پلاستیک های بازیافتی ساخته شده اند. در حالی که پلاستیک های بازیافتی و قابل بازیافت موضوع داغی است که در اروپا نمی توان آن را نادیده گرفت، در ایالات متحده همچنان در راه است. قیمت این محصولات که بالاتر است و باعث می‌شود تولیدکنندگان اغلب تصمیم بگیرند از آنها استفاده نکنند. با این حال، علاقه در حال افزایش است زیرا این آینده پلاستیک است.

تیم Ball Ingenuity، جشن های پنجه کانگورو، Durable Darling، و Tabletensia، همچنین Sunspot Rudbeckia برجسته در Ball Ingenuity و در این تصویر (پایین سمت راست) است. البته، انواع بیشتری مانند ادریسی، بگونیا رکس و گونه های جدید بیشتری به نمایش گذاشته شد.

پس انداز
صرفه جویی در پول شاید یک روند مستمر باشد، اما با تورم و افزایش هزینه ها، بیشتر و بیشتر تولیدکنندگان به دنبال راه هایی برای صرفه جویی در پول هستند. و آنها می توانند از چندین راه در پول خود صرفه جویی کنند، مثلاً اتوماسیون، بهره وری و دقت را افزایش می دهد و همچنین در نیروی کار صرفه جویی می کند که امروزه یافتن آن دشوار است. همچنین به دنبال ارقامی هستند که نیاز به کود کمتر، PGR، زمان کشت کمتر و … دارند. بسیاری از انواعی که این عادات را دارند در CAST (آزمایی‌های بهار کالیفرنیا) تبلیغ شدند (برای نکات برجسته نمایش داده شده در آوریل اینجا را کلیک کنید)


جوی ویگاس، لس گرافتون و کوین استریکلند از BioTherm با C-Gen، یک دستگاه جدید تولید CO2 بر اساس تقاضا.

تقاضا برای گیاهان چند ساله، شاخ و برگ و کاکتوس
با شنیدن صدای غرفه داران، تقاضا برای محصولات آنها هنوز خوب است. البته کمتر از سال های کووید، اما هنوز هم بیشتر از سال 2019 است. و وقتی به گیاهان در فضای باز نگاه می کنیم، گرایش به گیاهان چند ساله را مشاهده می کنند. احتمالاً به این دلیل که مصرف کنندگان هزینه کمتری بر اساس تقاضا دارند و بنابراین انواعی را انتخاب می کنند که مدت بیشتری در باغ می مانند. همچنین، به نظر می رسد بازار شاخ و برگ هنوز هم پررونق است و کاکتوس ها نیز وضعیت خوبی دارند.


تیم Plantpeddler در 4 آگوست روز تنوع گیاهخوار خود را برگزار خواهد کرد. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

کاربردهای متعدد
به نظر می رسد گیاهانی که می توانند به روش های مختلف مورد استفاده قرار گیرند نیز به یک روند تبدیل شده اند. انواع مختلفی که به نمایش گذاشته شده بودند را می توان در یک سبد آویزان استفاده کرد اما در داخل زمین نیز عملکرد خوبی داشتند. همچنین گیاهانی که می توانند در داخل و خارج از خانه استفاده شوند و همچنین گل های گیاهان در فضای باز که می توانند در داخل خانه استفاده شوند. همچنین، بسیاری از این گونه ها قبلاً در CAST به نمایش گذاشته شده بودند، اما برای نمایش به بازدیدکنندگان به Cultivate’23 نیز آورده شدند.


Dane Rinehart از کینتزلر آمریکای شمالی با Coleus Terrascape Witches Brew، یک سریال کاملاً جدید. تنوع چشم انداز و رنگ برگ ها توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

برخی از روندهای عادت گیاهی دیگر
و البته، علاقه زیادی به واریته‌های جدید وجود داشت، واریته‌هایی که دوست گرده‌افشان هستند، بدون گل نیز چشم نواز هستند – بنابراین با برگ‌های رنگارنگ یا برگ‌های خاص-، و واریته‌هایی که در ترکیب‌های خوبی نه تنها برای مصرف‌کننده، بلکه برای پرورش‌دهنده هم کار می‌کنند. و همانطور که در بالا ذکر شد، ارقام با زمان کشت کوتاه‌تر و ارقامی که به محصولات کمتری نیاز دارند، تولیدشان ارزان‌تر است.

منتظر گزارش تصویری ما باشید!
اینها فقط برخی از روندهایی هستند که توجه را به خود جلب کردند، اما البته خیلی بیشتر بودند. تیم های FloralDaily و HortiDaily ما برای تهیه گزارش تصویری از برنامه حضور داشتند که در روز جمعه منتشر می شود. آیا دلتان برای تیم ما با دوربینشان در غرفه تنگ شده است؟ در صورت تمایل عکس خود را ارسال کنید و ما می توانیم آن را به گزارش تصویری خود اضافه کنیم. در زیر قبلاً یک برداشت وجود دارد.


وایت هاگت، جسیکا کودنیک، و مایک هاگت از American Takii. در 16 آگوست، آنها روز باز گل تاکی کات خود را در سالیناس، کالیفرنیا سازماندهی می کنند.


Len Logsdon از Control Dekk در مقابل Genisis و Boom تازه معرفی شده آنها. نصب آن آسان است و دقت Boom به دلیل CNC است. در نمایشگاه به دنبال نامی برای این رونق جدید بودند.


اسکات هنز از بنری که هلو و رویاهای شادی بدون توقف را در دست دارد، بگونیای غده ای جدید از دانه است و برای سبدهای آویزان عالی است. دمای خنک شب رنگ را عمیق تر نشان می دهد و یک مورد عالی برای سایه است.


تیم آگرولوکس.



منبع