“برداشت آب باران در سراسر جهان محبوبیت پیدا می کند، همچنین در ویتنام”

HortEx Vietnam
از همان ابتدا – اولین نسخه در سال 2018 اتفاق افتاد – NPI در HortEx Vietnam به نمایش گذاشته است. ما معتقدیم که ویتنام و آسیای جنوب شرقی در حال توسعه و رشد هستند. ما می‌خواهیم از همان ابتدا آگاهی از برند ایجاد کنیم، و این ما را قادر می‌سازد تا در تماس باشیم و با چشم‌انداز فعلی خود مواجه شویم. آخرین نسخه ها موفق بوده اند و واقعاً می توان آن را مرکزی برای جنوب شرق آسیا در نظر گرفت زیرا این نمایشگاه بازدیدکنندگانی از کشورهایی مانند تایلند، میانمار، کامبوج و غیره را به خود جذب می کند.

برای اطلاعات بیشتر:
NPI
آرین فان دایک
[email protected]
بربر بونما
[email protected]
www.npiwaterstorage.com
www.npibv.com



منبع

در طول سال ها، صنعت باغبانی ویتنامی در حال توسعه و رشد بوده و بازار جالبی را برای بسیاری از تامین کنندگان ایجاد کرده است. یکی از تامین کنندگانی که بیش از یک دهه است در این بازار فعال است NPI است. آنها حوضچه های فولادی را از طریق نمایندگی های خود تامین می کنند و شاهد رشد تقاضا هستند. در سرتاسر جهان و همچنین در ویتنام و آسیای جنوب شرقی، ما شاهد افزایش علاقه به خودکفایی، بهینه‌سازی و پایداری هستیم.» بنابراین نه تنها در آسیا بلکه در سراسر جهان شاهد افزایش تقاضا برای حوضه های خود هستند. و برای ادامه گسترش بازارها، آنها در بسیاری از نمایشگاه ها در سراسر جهان از جمله HortEx Vietnam که از 1 تا 3 مارس در شهر هوشی مین برگزار می شود، به نمایش می گذارند.

تماس شخصی در طول سالهای کووید
بنابراین در طول دوره کووید، حفظ تماس و پشتیبانی چگونه بود؟ ون دایک: «ما کارهای بیشتری را به صورت آنلاین انجام دادیم و جلسات الکترونیکی بیشتری را برنامه ریزی کردیم. به این ترتیب، ما همچنان می‌توانیم در صورت نیاز از مشتریان خود و تولیدکنندگان آنها حمایت کنیم زیرا بازارهای مختلف به کاربردهای متفاوتی نیاز دارند. برای پروژه هایی که در کشورهای مختلف انجام دادیم اینجا را کلیک کنید.

برداشت آب باران
آرین ون دایک، مدیر ذخیره آب در NPI توضیح می دهد که برداشت آب باران در سراسر جهان محبوبیت بیشتری پیدا می کند. وقتی به ویتنام نگاه می‌کند، می‌بیند که گلخانه‌های جدیدی در حال ایجاد هستند و تولیدکنندگان به‌طور فزاینده‌ای به دنبال جایگزین‌های پایدارتری هستند. “به طور سنتی، پرورش دهندگان از آب های زیرزمینی یا حوضه های حفاری شده استفاده می کنند. با این حال، می بینیم که کیفیت کمتر و کمتر قابل کنترل است. با سیلوهای آب فولادی، کنترل بهتری بر کیفیت و کمیت آب خود در فضای کمتر دارید و حتی گزینه چرخش مجدد نیز وجود دارد.

ویتنام – بازار در حال رشد برای NPI
برای سالیان متمادی، صنعت باغبانی ویتنام در حال رشد بوده است، اما همچنین صنعت دیگری که در حال رشد است مورد علاقه NPI است، یعنی پرورش ماهی. “این یک بازار در حال رشد است، و همچنین در اینجا، آنها به دنبال تکنیک های بهبود یافته هستند.”


تیم NPI در HortEx Vietnam 2020 (آخرین نسخه قبل از همه گیری). آرین فن دایک دومین نفر در سمت چپ است.

بیشتر از حوضه
علاوه بر حوضچه ها، NPI همچنین تامین کننده لوازم باغبانی مانند پوشش های زمینی، محصولات بستن، ابزار و غیره است. (برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید) «ما مخازن فلزی آب خود را به سراسر جهان صادر می کنیم، اما اقلام باغبانی ما عمدتاً در بنلوکس و کشورهای اطراف فروخته می شوند. در حال حاضر این مجموعه از بیش از 8000 محصول تشکیل شده است. از آنجایی که حمل‌ونقل بین‌المللی، بیشتر اوقات، فضای خالی اما پولی را در ظروف یا پالت‌ها باقی می‌گذارد، محموله‌های ذخیره‌سازی آب اغلب با لوازم باغبانی ما تکمیل می‌شوند. برای بهره وری بهینه و مقرون به صرفه بودن، ون دایک نتیجه می گیرد.

از طریق نمایندگی ها اما هنوز شخصی است
NPI مخازن آب خود را در هلند تولید می کند و آنها را از طریق نمایندگی های مختلف به سراسر جهان صادر می کند. به گفته ون دایک، حمایت شخصی از اهمیت بالایی برخوردار است. ما یک شبکه فروش بزرگ داریم و به این ترتیب، همیشه می‌توانیم در هر زمان از شرکای خود حمایت کنیم. همچنین، ما نمایندگی‌های خود را با کاربران نهایی همراهی و پشتیبانی می‌کنیم و پس از نصب همچنان در دسترس هستیم.» به همین دلیل است که این شرکت ارزش زیادی برای نمایشگاه قائل است. ما می‌خواهیم آنجا باشیم و با نصب‌کنندگان و تولیدکنندگان آشنا شویم. سپس می‌توانیم در مورد محصولات، کیفیت، گواهی‌نامه‌ها، خدمات و پشتیبانی خود به آن‌ها بیشتر بگوییم و البته به آنها نشان دهیم که در زمینه صادرات محصولات سابقه اثبات شده‌ای داریم.»