بررسی اجمالی سال ویژه 2022: سرمایه گذاران در صنعت

تعداد فزاینده ای از سرمایه گذاران وجود دارد که شرکت ها را در بخش اولیه و همچنین زمین های کشاورزی خریداری می کنند، صرفاً به این دلیل که آنها سودآور هستند و به یک محصول سرمایه گذاری تبدیل شده اند. هکتور رودریگز، دستیار مدیر بازرگانی کشاورزی: ​​”در مناطق دیگر، مانند ایالات متحده یا استرالیا، آنها دارایی های بالغ هستند، اما کشاورزی در اسپانیا و پرتغال همیشه برای سرمایه گذاران قابل مشاهده نبوده است. اکنون بسیار تکنولوژیک‌تر است و ورود سرمایه‌گذاران نهادی را که آن را جایگزینی در میان مدت و بلندمدت می‌دانند، تسهیل کرده است.»


PB tec می تواند با اتریوم آگری به آینده ای طلایی نگاه کند.

مارتن ون دایک و توجه داشته باشید: “در سال های اخیر، ما شاهد کشف بازار غذا و گل بیشتر توسط طرف های سهام خصوصی بوده ایم. تا چند سال پیش، این علاقه نسبتاً کم بود، اما در سال های اخیر به شدت در حال افزایش بوده است.” Mariëlle Ansems-Van Mourik از حسابداران و مشاوران BDO که هر دو در بخش مالی شرکت کار می کنند.

درست قبل از پایان سال 2021، اتریوم آگری یک بیانیه مطبوعاتی منتشر کرد که در آن از خرید کامل VB Group و Havecon خبر داد. خرید کامل PB tec نیز در همان زمان اعلام شد، از جمله بخشی متعلق به شرکت سرمایه گذاری Victus Participations. کوئن برابندر از PB tec می‌گوید: «با خرید اتریوم آگری، ما در واقع شرکت خود را بازخرید می‌کنیم.



منبع