بررسی اجمالی سال 2022: موارد جدید در کانون توجه


“همه دوست دارند شکوفه های منحصر به فرد آن را لمس کنند”

محصول جدید ماتیلدا با گل بریده Benary به طور رسمی در آمریکای شمالی راه اندازی شد:


“گل رز یک محصول کامل برای ژیپسوفیلای ما هستند”
اوری دانزیگر روی رزهای Senti Danziger:


بیش از 250 گونه در هفته دیانتوس کلمبیا 2022
از 7 تا 11 مارس، پرورش دهندگان و پرورش دهندگان در بوگوتا گرد هم آمدند تا از سایت های کشت در نزدیکی شهر بازدید کنند و در مورد گونه های جدید میخک که روندهای فصل آینده را تعیین می کند، آشنا شوند. این رویداد که توسط نه پرورش‌دهنده مهم ملی و بین‌المللی و با هماهنگی انجمن صادرکنندگان گل کلمبیایی، Asocolflores برگزار می‌شود، یکی از فعالیت‌هایی است که برای ترویج جهانی گونه‌های جدید Dianthus که معمولاً به عنوان میخک شناخته می‌شود، انجام می‌شود. در سال 2023، این رویداد از 13 تا 17 مارس برگزار می شود. برای خواندن مقاله اینجا را کلیک کنید

دیانتوس به عنوان یک کالای هدیه برای گرفتن و رفتن
بارت هیز از وستوف در سریال بهترین دوستان برای همیشه


De Ruiter East Africa در روزهای باز 2022 نوآوری هایی را معرفی می کند

از 21 تا 25 فوریه De Ruiter East Africa (DREA) میزبان روزهای باز خود بود، جایی که آنها طیف گسترده ای از گل رزهای برش استاندارد، سری گل رزهای اسپری حباب را ارائه کردند و طعم انحصاری جدیدی را در این سال دریافت کردند.


«ویژگی های ویژه هر چه بیشتر باعث افزایش فروش محصولات استاندارد می شود»
ویژگی های خاص در مجموعه گلدان های برندکمپ


خوش بینی در نسخه Sunny FlowerTrials غالب است

سپس، آزمایشات گل در ماه ژوئن در هلند و آلمان. اولین آزمایش حضوری FlowerTrials پس از وقفه ناشی از بیماری همه گیر در واقع بسیار شلوغ بود. بازدیدکنندگان از سراسر جهان (منهای روسیه و برخی از کشورهای آسیای شرقی) دور خود را برای دیدن آنچه در بیش از 60 پرورش دهنده که در حال سازماندهی آزمایشات بودند، بازدید کردند و اغلب سفر خود را با بازدید از نمایشگاه بین المللی باغبانی GreenTech در آمستردام ترکیب کردند. اینجا را کلیک کنید تا درباره FlowerTrials 2022 و برای دیدن گزارش تصویری بیشتر بخوانید.

ویژگی های خاص در یک جنس گیاهی علاوه بر محصولات استاندارد، اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. بیشتر و بیشتر، ویژگی های ویژه نیز یک درب بازکن برای محصولات استاندارد است، چه در مرکز باغ و چه با توزیع کنندگان به اصطلاح بزرگ. پرورش دهندگانی مانند برندکمپ به این ویژگی های خاص در کار خود ارزش بیشتری قائل هستند. برندکمپ از دیرباز یکی از شرکت های پیشرو در پرورش گل داوودی بوده است و در این زمینه توجه را به ویژگی های خاص تازه معرفی شده در محدوده گلدان جلب می کند.

دانزیگر با هدف تبدیل شدن به یک فروشگاه یک‌جا، رزهای برش خورده را در سال 2021 به مجموعه خود اضافه کرد. Senti نامی است که آنها انتخاب کردند، در آن سال بسیار اتفاق افتاد. آنها در هر دو مجموعه و همچنین مناطق نمایش خانه در چندین کشور گسترش یافتند. در ژوئن 2022، آنها انواع خود را برای شرایط رشد کنیا در روزهای باز خود در نایواشا ارائه کردند. اوری دانزیگر، معاون مدیرعامل دانزیگر می گوید: «علاقه زیاد بود و واکنش هایی که دریافت کردیم بسیار مثبت بود.

با توجه به اینکه آزمایش‌های بهار کالیفرنیا در ایالات متحده و آزمایش‌های گل در اروپا مهم‌ترین رویدادها برای معرفی گونه‌های جدید در صنعت گلدانی، سالانه و چند ساله هستند، هر ساله بسیاری از گونه‌های جدید معرفی می‌شوند. همچنین برای گل های شاخه بریده، گونه های جدید دائماً ظاهر می شوند. در این بررسی اجمالی، ما برخی از موارد جدید و رویدادهایی را که در آن موارد جدید معرفی شده اند، انتخاب کرده ایم که در خبرنامه ما در سال 2022 برجسته شده است.

آنها عاشق رنگ، بافت و به خصوص گل های منحصر به فرد “بطری برس” هستند. همه دوست دارند شکوفه های آن را لمس کنند. این گل شاخه بریده جدید که برای اولین بار در Proflora 2019 ارائه شد، به طور رسمی در آوریل 2022 در آمریکای شمالی عرضه شد. و به گفته Calhoun، دقیقا در زمان مناسب. “صنعت گل بریده در جستجوی چیزهای جدید است.” همچنین در IFTF Vijfhuizen در هلند، در نوامبر 2022، Benary برای اولین بار در این نمایشگاه با این تنوع به نمایش گذاشت.


مورل 10 نوآوری در سیکلامن ارائه می دهد

اشتیاق بیش از 100 سال به سیکلامن، انتخاب گونه ای انجام شده در جنوب فرانسه و کاتالوگ غنی از 280 نوع سیکلامن. از سیکلامن استاندارد گرفته تا انواع بسیار فانتزی، برای استفاده در داخل و خارج از منزل، با مجموعه ای بزرگ از اندازه گل کوچک تا ماکسی. با 100٪ تولید و تحقیقات انجام شده در Fréjus – فرانسه، MOREL متعهد به تولید محلی، مسئولانه و سازگار با محیط زیست است. برای سال 2022، آنها 10 نوآوری ارائه کردند.


گزارش تصویری: آزمایشات بهار کالیفرنیا 2022

بنابراین، اجازه دهید با آزمایشات بهار کالیفرنیا شروع کنیم. این رویداد 5 روزه در اسفند ماه برگزار شد. به نظر می‌رسید که تعداد بازدیدکنندگان نه تنها ملی، بلکه بین‌المللی که از آنجا می‌آمدند دوباره بسیار زیاد بوده است. برای مطالعه بیشتر درباره CAST 2022 و مشاهده گزارش تصویری اینجا را کلیک کنید.

بارت هیز از شرکت تولیدمثل آلمانی Westhoff هنگام صحبت در مورد سری بهترین دوستان برای همیشه که در بهار کالیفرنیا معرفی شد، توضیح می‌دهد: «از نظر اکثر مصرف‌کنندگان، دیانتوس فقط به عنوان یک گیاه چند ساله در نظر گرفته می‌شود، اما نشانه‌هایی وجود دارد که این تصور در حال تغییر است. آزمایشات 2022 برای بازار آمریکای شمالی.



منبع


بیش از 600 بازدیدکننده برای هفته گل داودی 2022

هفته گل داوودی با مشارکت فعال انجمن بین المللی گل، محصولات تازه، سوپرمارکت های زنجیره ای مختلف آمریکا، تولیدکنندگان، واردکنندگان، عمده فروشان و خرده فروشان بین المللی و ملی با موفقیت به پایان رسید. از 29 اوت تا 2 سپتامبر، پرورش دهندگان گونه های جدید و موجود گل داوودی را در مکان های مختلف در آنتیوکیا به نمایش گذاشتند. 10 پرورش دهنده شرکت کننده در این رویداد عبارتند از Ball SB، Selecta one، Danziger، Dümmen Orange، Dekker Chrysanthemums، Deliflor، Royal Van Zanten، Floritec، Icon Selections و Progeny Breeding.