برنامه VIU باغبانی به رشد ارتباطات با بلیز کمک می کند

بازدید بودنا شامل زمان عملی در مرکز باغبانی GR Paine است، جایی که دانشجویان باغبانی VIU آموزش می بینند. بودنا در حال تماشای مربیانی است که در میان چیزهای دیگر به دانش آموزان می آموزند که چگونه پوانستیا را پرورش دهند.



منبع

مقاله کامل را در: news.viu.ca بخوانید

این دانشگاه یک مشارکت سازمانی 825000 دلاری را تحت برنامه مهارت‌های دسترسی به اقتصاد سبز (SAGE) رهبری می‌کند که توسط کالج‌ها و مؤسسات کانادا اجرا می‌شود و توسط امور جهانی کانادا تأمین مالی می‌شود. برنامه SAGE از برنامه های آموزشی در بخش های کلیدی اقتصادی مرتبط با تغییرات آب و هوایی در کارائیب پشتیبانی می کند. VIU، همراه با شرکای کانادایی پارکلند کالج و موسسه دریایی دانشگاه مموریال، به دانشگاه بلیز (UB) و موسسه آموزش فنی حرفه ای و آموزش (ITVET) در استان کریک و تولدو کمک می کند تا برنامه های آموزشی مهارتی را ارائه دهند که مطابق با اقتصاد باشد. و نیازهای زیست محیطی در منطقه.

شرکای بلیز به Nanaimo می آیند تا با هم روی برنامه درسی کار کنند
دانشگاه جزیره ونکوور (VIU) به موسسات بلیز کمک می‌کند تا برنامه‌هایی را توسعه دهند که به دانشجویان برنامه‌های کشاورزی و جنگل‌داری زراعتی آموزش می‌دهند که چگونه تغییرات آب و هوایی را کاهش دهند و با آن سازگار شوند.

اولین بار در سال 2019 اعلام شد، این مشارکت قبلاً یک مدرک همکاران جدید در کشاورزی هوشمند آب و هوا با دانشگاه بلیز و یک دوره پردازش کشاورزی در ITVET Stann Creek ایجاد کرده است. نورمن بودنا، مربی و سرپرست باغبانی برای ITVET Toledo، در حال حاضر در Nanaimo است و با تیم‌های مشارکت جهانی و باغبانی VIU همکاری می‌کند تا یک برنامه مقدماتی جدید برای موسسه بلیز ایجاد کند.