برندگان جوایز در نمایشگاه گل فیلادلفیا معرفی شدند

“کاپ نمایش گل PHS فیلادلفیا برای بهترین نمایش”، “جایزه فیلادلفیا” و “جایزه فرماندار” از جمله جوایز مورد علاقه بسیاری هستند که اعطا می شوند. مجموعه غرفه‌داران 2023 بر برجسته‌سازی و ارتقای طراحان باغ و مناظر از انواع حرفه‌ها، تجربیات و تخصص‌ها تأکید داشت و به آنها فرصتی داد تا دیدگاه‌های منحصربه‌فرد خود را به اشتراک بگذارند و به نمایش بگذارند.

برای اولین بار در تاریخ نمایشگاه، بسیاری از طراحان وظیفه ایجاد باغ هایی با وسعت بین 2200 تا 2900 فوت مربع را بر عهده داشتند که آنها را به بزرگترین باغ هایی تبدیل می کند که تا به حال در این رویداد به نمایش گذاشته شده است. این جهت طراحی جدید به منظور تقلید حس بودن در فضای باز و غوطه ور شدن در طبیعت است و سرزمین عجایب 360 درجه را ارائه می دهد که می توان از همه زوایای آن را مشاهده کرد.

اطلاعات بیشتر را در morningagclips.com بخوانید



منبع

انجمن باغبانی پنسیلوانیا (PHS) فهرست برندگان جوایز خود را در نمایشگاه گل فیلادلفیا 2023، “The Garden Electric” اعلام کرد. نمایشگاه گل که در مرکز کنوانسیون پنسیلوانیا واقع شده است، امسال پس از یک وقفه 2 ساله میزبانی نمایشگاه در فضای باز به دلیل همه گیر شدن کووید-19، در داخل خانه بازگشت. نمایشگاه امسال دوست‌داشتنی‌ترین جنبه‌های دو نمایش در فضای باز گذشته را در بر می‌گیرد تا تجربه‌ای آشنا و در عین حال نوآورانه برای مهمانان ایجاد کند.

الهام بخش طراحی “The Garden Electric” به جرقه شادی که از گل ها و باغ ها می آید اختصاص دارد. طراحان آثار هنری با مجموعه ای خیره کننده از رنگ ها، اشکال و بافت های منحصر به فرد، عطرهای غنی، عناصر چند رسانه ای و طرح های نوآورانه با تمرکز بر جنبه های مجلل و جشن گل ها و باغ ها خلق کردند.