برندگان جوایز گل هلندی 2022

انتظارات برای سال 2022 و پس از آن
برای سال 2022، Dutch Flower Groups انتظار گردش مالی قابل مقایسه با سال 2021 را دارد. یان ون دام در طول سخنرانی خود اشاره کرد که “مشتری محور” – موضوع جوایز گل هلندی امسال – کلیدی برای مدل های تجاری پایدار در سال های آینده است. DFG چالش‌های عمده را در سراسر زنجیره تامین به دلیل افزایش هزینه‌های انرژی، مواد و تدارکات و همچنین در دسترس بودن گل‌ها و گیاهان تصدیق می‌کند. یان ون دام: “همکاری های قوی و ارزشمند در این زمان های چالش برانگیز برای ایجاد فرصت های مناسب برای آینده مهم هستند.”

جوایز گل هلندی 2022
جوایز در دسته بندی گل های شاخه بریده، گیاهان و تامین کنندگان خارجی اهدا شد. برنده جایزه هلندی گل 2022 برای گل های بریده زنتو است. جایزه گل هلندی برای گیاهان به Kwekerij Wouters تعلق گرفت. جایزه گل هلندی برای تامین کننده خارجی به Buijnink Internacional مستقر در پرتغال تحویل داده شد.

غرفه Dutch Flower Group در Trade Fair Aalsmeer، مدیرعامل Jan van Dam، برندگان بیستمین دوره جوایز گل هلندی 2022 را اعلام کرد. جوایز مشارکت بین DFG و تولیدکنندگان و تامین کنندگان آن را جشن می گیرند. امسال موضوع اصلی “مشتری محور” بود.

شناسایی شریک ترجیحی
پس از ارائه جوایز گل هلندی، آکسیانس نشان شریک ترجیحی را دریافت کرد. Axians سال‌هاست با شرکت‌های هلندی Flower Group کار می‌کند، به‌ویژه برای سیستم‌های ERP برای شرکت‌های متمرکز خرده‌فروشی.

برای اطلاعات بیشتر:
گروه گل هلندی
+31 297 38 93 89
[email protected]
www.dfg.nl



منبع