بزرگ‌ترین نمایش گل رز در بریتانیا با استقبال بی‌سابقه تعداد شرکت‌کنندگان مواجه شد


مراکز باغ اسکوایر در شپرتون میزبان بزرگترین نمایش گل رز در کشور در آخر هفته گذشته (24 و 25 ژوئن) با رکورد تعداد شرکت کنندگان بود.


کالین اسکوایر OBE.، رئیس بازنشسته، مراکز باغ اسکوایر، و رئیس انجمن رز در نمایشگاه رز که آخر هفته گذشته در Squire’s Shepperton برگزار شد.

این نمایشگاه ششمین نمایشگاه انجمن رز انگلستان، انجمن ملی گل مورد علاقه ملت، و چهل و ششمین نمایش گل رز بود که توسط مراکز باغ اسکوایر برگزار شد. این رویداد آخر هفته شاهد بود که پرورش دهندگان گل رز از سراسر بریتانیا، از Teesside تا Taunton و از Lake District تا East Anglia برای شرکت در این رویداد که بزرگترین نمایشگاه در نوع خود در بریتانیا است، سفر کردند.

این نمایشگاه استانداردهای بالای رشد گل رز در بریتانیا را به رسمیت می شناسد. جوایز در همه دسته ها از جمله ستاره نمایش، کلاس قهرمانی آزاد و قهرمانی گل رز مینیاتوری/مینی فلورا ارائه شد. این جوایز توسط کالین اسکوایر OBE، رئیس بازنشسته مراکز باغ اسکوایر، رئیس انجمن رز انگلستان، و شهردار اسپلتورن، کلر دنیس سالیاگووپولوس، اهدا شد.

کالین اسکوایر OBE، رئیس بازنشسته، مراکز باغ اسکوایر و رئیس انجمن رز انگلستان، اظهار می دارد: «خوشحال بود که یک بار دیگر میزبان این رویداد بسیار دوست داشتنی برای پرورش دهندگان از سراسر کشور از طرف انجمن رز انگلستان بودم. بزرگترین رویداد در نوع خود است. از آنجایی که پرورش دهندگان از دور و دور سفر می کنند تا نمایش های خیره کننده را در طیفی از دسته بندی ها نشان دهند، این گواهی بر محبوبیت مداوم این گل افسانه ای است. همچنین این یک فرصت واقعا استثنایی برای بازدیدکنندگان بود که چنین نمایش‌های برجسته‌ای از گل رز را ببینند – یک لذت واقعی برای همه!


شهردار اسپلتورن، کلر دنیس سالیاگووپولوس (سمت چپ)، و کالین اسکوایر OBE.، رئیس انجمن رز انگلستان، جوایزی را به نیل دانکن قهرمان پرورش دهنده گل رز و «بهترین تازه وارد» را به متیو پیت، هر دو از همپشایر اهدا می کنند.

ری مارتین، دبیر انجمن رز انگلستان، می‌گوید: «نمایش شپرتون با حضور فوق‌العاده غرفه‌دارانی که مهارت و اشتیاق خود را برای پرورش گل رز با کیفیت نشان می‌داد، موفقیت بزرگی بود. شکوفه های تابستان امسال به دلیل شرایط آب و هوایی استثنایی برای بسیاری تماشایی بوده است و این نمایش را خاص تر کرد. می‌خواهم از کالین اسکوایر و تیم شپرتون اسکوایر تشکر کنم که بار دیگر سخاوتمندانه این رویداد را میزبانی کردند و همه را بسیار استقبال کردند. این رویداد برای ما و اعضای ما بسیار مهم است و احتمالاً بزرگترین نمایشگاه گل رز آماتور در سطح جهان در حدود 2000 گل رز در نمایشگاه است.

علاوه بر این، نمایش‌های هنری گل‌های خیره‌کننده‌ای توسط اعضای باشگاه گل والتون و ویبریج وجود داشت که به بازدیدکنندگان این فرصت را می‌داد تا به ترتیب مورد علاقه‌شان با موضوع «جنون نیمه تابستان» رأی دهند.

برای اطلاعات بیشتر:
مراکز باغ اسکوایرز
www.squiresgardencentres.co.uk



منبع