بستر رشد پایدار ساخته شده از مواد زائد

Terrafibre Europe بسترهای رشد 100٪ غنی از فیبر کنف ارگانیک را هم برای بخش باغبانی حرفه ای و هم برای پرورش دهندگان سرگرمی می فروشد. این شرکت در حال حاضر به شرکت های بین المللی در اروپا می فروشد. Marinka Heuts، مدیر عامل شرکت مستقر در آیندهوون می گوید: «ما می بینیم که هلند و بلژیک در این زمینه عقب مانده اند. استارت آپ می خواهد این را تغییر دهد.


مرحله آخر میکروگرین: میان وعده آشپزی

علاوه بر دستیابی به اهداف پایداری و زیست‌محیطی در پرورش‌دهنده فرانسوی، پایداری کیفیت محصول نیز برای پرورش‌دهنده بی‌اهمیت نیست. “این به ما امکان می دهد تا روند رشد خود را به راحتی بازتولید کنیم. پیشنهاد و پشتیبانی Terrafibre نیز عالی است. از آنجایی که تیم فرانسوی ما از استفاده در مقیاس تحقیق و توسعه بسیار راضی بود، ما از این محصول در مقیاس بزرگتر در سایت تولید ایالات متحده استفاده خواهیم کرد.”

تاثیر مثبت بر مشتری
بسیاری از مشتریان در حال حاضر از تشک های رشد شرکت مستقر در آیندهوون، غلتک های در حال رشد و سایر محصولات سود می برند. “در کپسوم فرانسوی، آنها میکروگرین های هیدروپونیک را برای ایجاد مواد فعال طبیعی، کارآمد و محلی برای لوازم آرایشی پرورش می دهند. آنها از تکنیک های کشاورزی داخلی دقیق استفاده می کنند که به فرآیند و کیفیت بسیار کنترل شده نیاز دارد. به همین دلیل است که آنها رول کشت الیاف کنف Terrafibre Europe را انتخاب کردند. “

چرا هلند و بلژیک هنوز عقب هستند؟
ما در هلند و بلژیک هنوز در مرحله توسعه محصولات نوآورانه برای جایگزینی بستر پشم سنگ و ذغال سنگ نارس هستیم. احتمالات مختلفی وجود دارد، اما هنوز هیچ جایگزینی پیدا نشده است که با نتایج رشد مطابقت داشته باشد، چه رسد به اینکه فراتر از آن باشد. زیرلایه های فسیلی. نفوذ و محافظه کاری مرتبط ناشی از ترس از تغییر شرکت های بزرگ باغبانی در هلند نقش مهمی در این امر ایفا می کند. ما در حال حاضر شاهد روی آوردن کشاورزان عمودی کوچکتر و جوان جدید به محصولات پایدار نوآورانه هستیم.”

Terrafibre Europe BV در سال 2020 توسط Simon Bambach تاسیس شد. محصولات Terrafibre Europe و Terrafibre علائم تجاری یا علائم تجاری شرکت سازنده کانادایی BioComposites Group هستند.

برای اطلاعات بیشتر:
مارینکا هوتس
Terrafibre Europe BV
تلفن: 20144405 6 +31
[email protected]
www.terrafibreeurope.com



منبع ضایعات حاصل از کنف کشت صنعتی اساس بستر رشد Terrafibre است. “بنابراین تمام محصولات ما از الیاف 100٪ طبیعی ساخته شده اند. پس از کمپوست طبیعی، همه محصولات ما به یک خاک سالم و حاصلخیز کمک می کنند. به این ترتیب، Terrafibre Europe به صنعت غذایی سالم و جامعه ای با انتشار صفر CO2 کمک می کند.” مارینکا.

“هدف ما ایجاد یک روش کاملاً طبیعی و دایره‌ای برای رشد محصولات دوره کوتاه مانند شاهی، کاهو، و رشد گیاهان و غیره در بازارهای خانگی و حرفه‌ای است. ما با استفاده از تنها 100٪ مواد طبیعی در با انجام این کار، ما همچنین جایگزینی برای بستر پشم سنگ و پیت مورد استفاده در گلخانه‌های کشت در اروپا ارائه می‌کنیم.”


میکروگرین ها روی بستر رشد فیبر کنف