بنیاد شینودا درخواست بورسیه را منتشر می کند

جوایز برای دانشجویان در هر دو سیستم کالج و دانشگاه در سراسر کشور در دسترس است. جوایز بورسیه به طور کلی از 1000 تا 7000 دلار متغیر است. جزئیات درخواست به شرح زیر است:

  • برنامه های کاربردی را می توان به صورت آنلاین در www.shinodascholarship.org مشاهده کرد،
  • برنامه ها باید شامل دو توصیه نامه باشد،
  • آخرین مهلت درخواست: 25 آوریل 2023 و
  • جوایز در ماه می 2023 برای سال تحصیلی بعدی اهدا خواهد شد.

کامرون کینگ، مدیر عامل بنیاد شینودا، اظهار داشت: “حمایت ارائه شده توسط بنیاد شینودا به دانشجویان کمک می کند تا تحصیلات خود را دنبال کنند تا آماده شوند تا بخشی فعال از صنعت ما باشند.” “بنیاد با اهدای سخاوتمندانه اعضای صنعت حمایت می شود و این جایزه به “پرداخت آن” برای آینده جامعه گل و گیاه ما کمک می کند.”

این بنیاد که در سال 1964 تأسیس شد، سابقه ای طولانی در حمایت از صنعت گل و باغبانی با سرمایه گذاری در آموزش دانش آموزان برای دنبال کردن یک حرفه پر جنب و جوش در این صنعت دارد. با توجه به اینکه چندین رشته تحصیلی دانشجویان را برای کار در صنعت آماده می کند، هیئت امنا مشتاقانه منتظر مجموعه ای قوی از متقاضیان در ماه های آینده است.

ریموند کلود گفت: “بورسیه های بنیاد شینودا در ارائه حمایت های مالی در طول سال های من در دانشگاه ایالتی کال پلی، سان لوئیس اوبیسپو نقش مهمی ایفا کردند. این بورسیه ها نشان دهنده این بود که دستاوردهای تحصیلی و فعالیت های فوق برنامه من (مربوط به باغبانی زینتی) پاداش می گرفت.” گیرنده چند ساله “این یک تأثیر انگیزشی برای عملکرد آکادمیک خوب و حفظ مشارکت در فعالیت‌های بیرونی بود که تجربه ارزشمند باغبانی را فراهم می‌کرد… من از دریافت بورسیه‌های بنیاد شینودا بسیار مفتخر بودم.”

بنیاد بورسیه یادبود جوزف شینودا (بنیاد شینودا) با خوشحالی اعلام می کند که برنامه بورسیه تحصیلی برای جوایز سال تحصیلی 2023-24 را اعلام می کند. این بنیاد به ارائه بودجه به دانشجویان کالج و دانشگاه که شغلی را در حمایت از زمینه گل‌کاری و باغبانی دنبال می‌کنند اختصاص داده است.

برای اطلاعات بیشتر:
بنیاد شینودا
www.shinodacholarship.org



منبع