بنیاد پاسادنا تورنمنت گل سرخ جوایز کمک مالی سال 2023 را به مبلغ بیش از 240000 دلار اعلام کرد.

گلف کلاسیک 2022 بنیاد که توسط بانک خصوصی جی پی مورگان ارائه شد، موفقیت آمیز بود و بیش از 40000 دلار جمع آوری کرد. در نتیجه، پنج سازمان دیگر حمایت مالی دریافت کردند.

در سال 1983، این بنیاد برای دریافت و مدیریت کمک‌های انجمن گل سرخ پاسادنا، اعضای آن، اهداکنندگان، دوستان بنیاد، حامیان مالی و حامیان عمومی ایجاد شد. انجمن و بنیاد تورنمنت گل رز بر تأثیرگذاری مثبت بر جامعه پاسادنا با کمک های خیریه، داوطلبانه و مشارکت اجتماعی متمرکز هستند.

بنیاد تورنمنت گل سرخ پاسادنا مفتخر است که جوایز کمک مالی سال 2023 خود را که مجموعاً بیش از 240000 دلار است، به 24 سازمان در دره سن گابریل اعلام می کند. این کمک ها از برنامه های جدید و در حال انجام که به نفع کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و سالمندان است، حمایت می کند.

برای اطلاعات بیشتر:
مسابقات پاسادنا گل رز
[email protected]
tournamentofroses.com



منبع

دسته بندی های کمک هزینه های بنیاد عبارتند از: هنرهای تجسمی و نمایشی، ورزش و تفریح، و آموزش (آموزش در دوران کودکی، STEAM/STEM، سواد).

از زمان تأسیس، بنیاد بیش از 5.5 میلیون دلار کمک های خیریه از طرف انجمن مسابقات گل سرخ با هدف سرمایه گذاری روی مردم از طریق برنامه های پایدار تأمین کرده است. امسال، یک کمک هزینه 35000 دلاری و یک کمک هزینه 15000 دلاری، به اضافه 22 طرح اجتماعی دیگر که کمک های مالی تا سقف 10،000 دلار دریافت کردند، اعطا شد.

  • کمک هزینه 35000 دلاری – STEAM:CODERS با ارائه آموزش علوم، فناوری، مهندسی، هنر و ریاضی (STEAM) به دانش‌آموزان کم‌نماینده و محروم و خانواده‌هایشان الهام می‌دهد و آنها را برای فرصت‌های تحصیلی و شغلی آماده می‌کند. STEAM:CODERS برای دستیابی به تعداد بیشتری از دانش‌آموزان محروم در سراسر منطقه بزرگ پاسادنا، کلاس‌های STEAM، اردوها و برنامه MathPods خود را گسترش خواهد داد. این طرح ها در طول سال در طول روز مدرسه، بعد از مدرسه، تعطیلات آخر هفته، تعطیلات مدرسه و در طول اردوهای تابستانی در دسترس خواهند بود.
  • کمک هزینه 15000 دلاری – انجمن فارغ التحصیلان دبیرستان پاسادنا (PHSAA) با هدف تقویت ارتباط بین فارغ التحصیلان دبیرستان پاسادنا، دانش آموزان فعلی، اساتید، کارکنان و مدیران می باشد. اهداف آنها شامل جمع آوری کمک های مالی برای حمایت از مدرسه، ارائه بورس های تحصیلی، مشارکت در خدمات اجتماعی و ارتقای روحیه مدرسه است. با این کمک مالی، PHSAA منطقه ای را در کتابخانه و مرکز رسانه هریت هاموند افزایش می دهد و آن را برای کلاس ها، فضای مطالعه، گوشه های مطالعه، تدریس خصوصی و سایر فعالیت های آموزشی کاربرپسندتر می کند.