بهبود بهره وری انرژی در باغبانی با انجام ممیزی های مبتنی بر داده

با انجام ممیزی مبتنی بر داده از مصرف انرژی فعلی، می توان دید که چگونه و کجا تولیدکنندگان واقعاً از انرژی برای تعیین راه حل های بالقوه ای که می توانند مصرف را بهینه کنند، استفاده می کنند.

  • سیستم های ذخیره حرارت بزرگتر
  • تولید گرمای کارآمدتر
  • راه حل های برق خارج از شبکه
  • ترکیب گرما و قدرت
  • بویلرهای زیست توده
  • تعویض یا ارتقاء صفحه نمایش
افزایش هزینه های انرژی همچنان کشاورزان را تحت فشار قرار می دهد و بسیاری از زنجیره تامین محصولات کشاورزی به شدت تحت تاثیر افزایش بی سابقه قرار گرفته است.

پرورش دهندگان همچنین می توانند هزینه های سرمایه ای و عملیاتی مورد نیاز و همچنین دوره های بازپرداخت بالقوه را مشاهده کنند تا بتوانند تصمیم سرمایه گذاری آگاهانه ای اتخاذ کنند.



منبع

انرژی همیشه برای تولیدکنندگان مهم بوده است، و از آنجایی که آنها برای کاهش هزینه ها و محافظت از سود خود تلاش می کنند، یافتن راهی برای بهبود بهره وری انرژی آنها همچنان در صدر فهرست اولویت ها قرار دارد.

پرورش دهندگانی که محصولات پرانرژی مانند گوجه فرنگی، فلفل و خیار تولید می کنند از جمله کسانی هستند که بیشترین آسیب را می بینند.

بهترین راه برای هر تولید کننده ای برای کاهش هزینه ها از طریق بهبود بهره وری انرژی است، زیرا کاهش هزینه ها معمولا منجر به افزایش سودآوری می شود. گاهی اوقات می تواند یک مزیت بازار رقابتی نیز ایجاد کند.

اما با توجه به اینکه بحران انرژی نشانه‌ای از پایان زودهنگام خود را نشان نمی‌دهد و نوسانات همچنان بر بازار تأثیر می‌گذارد، ممکن است اکنون زمان بررسی پروژه‌های سرمایه‌گذاری سرمایه‌ای باشد که ممکن است قبلاً از نظر مالی مناسب به نظر نمی‌رسند.