بهترین قیمت باربیکیو و کباب‌پز + ارسال فوری فروشگاه مبلمان باغی | villasaze

این باربیکو دارای درب تخت یه تکه بوده که پس از اتمام کار بسته می شود و از نفوذ گرد و خاک به داخل باربیکیو جلوگیری می نماید. پوشش چدنی که روی شعله‌ها قرار گرفته از رسیدن شعله مستقیم به کباب‌ها و یا نفوذ چربی آن‌ها به داخل سوراخ شعله‌ها باربیکیو جلوگیری خواهد کرد. پیش از هر اقدامی اطلاعات لازم را در مورد انواع بابیکیو زغالی و برند آنها کسب کنید تا خرید ایده‌آلی داشته باشید. باربیکیو «پارمیس» برای آلاچیق، حیاط، روف‌گاردن و باغ گزینه بسیار خوبی است و همچنین، به علت قابلیت باز و بسته شدن و وزن سبکی که دارد، امکان حمل آسان را برای شما فراهم می‌کند. ، بهتر است چند ویژگی دیگر را مدنظر قرار دهید تا این محصول را مطابق با نیاز، سلیقه و بودجه خود تهیه کنید. فروشگاه آنلاین مبلمان باغی فعالیت تخصصی خود را از سال 1397 در زمینه عرضه مستقیم مبلمان ویلایی و تجهیزات فضای باز آغاز نموده است.

۷ مدل باربیکیو برتر و باکیفیت به همراه قیمت روز و خرید اینترنتی

باربیکیو ذغالی غذا را آرام تر نسبت به نمونه گازی می پزد و حرارت هم به صورت یکسان به تمامی نقاط در نمونه گازی میرسد. در صورتی که در نمونه ذغالی به مرور زمان حرارت آتش به تمامی نقاط نرسد. باربیکیو گازی مدل باربد، که به‌صورت رومیزی عرضه می شود دارای شلف استیک‌پز است که از سایز 50 الی 70 موجود است. باربیکیو می‌تواند گازی باشد، برقی باشد یا با ذغال کار کند، اما برای محیط‌های آپارتمانی، باربیکیو آپارتمانی با گاز کار می‌کند.

اگر از کثیف‌کاری آماده کردن زغال برای کباب خسته شده‌اید، می‌توانید خرید کباب پز روگازی صبا مدل رعنا را امتحان کنید. از این مدل می‌توانید روی گاز یا پیکینیک به راحتی استفاده کرده و هر نوع کباب و غذای دیگر را روی آن بپزید. همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب دستگاه باربیکیو و کباب پز مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۷ باربیکیو ارزان، باکیفیت و محبوب را برای شما آماده کرده‌ایم. این باربیکیوها امتحان خود را بارها پس داده و رضایت کاربران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

بخاری گازی: معرفی بهترین بخاری‌های گازی با خرید اینترنتی

بهترین قیمت باربیکیو و کباب‌پز + ارسال فوری فروشگاه مبلمان باغی | villasaze

با این حال اگر قرار نیست که از باربیکیو ذغالی یا گازی خود در فضاهای باز استفاده کنید، نیاز بهسرمایه‌گذاری روی آن نیست و می‌توانید به سمت گزینه‌های ارزان‌تری بروید. اگر برای شما قابل حمل بودن باربیکیو از اهمیت بالایی برخوردار است، می‌توانید باربیکیو سبک‌تری مثل باربیکیوهایی از جنس آلومینیوم را انتخاب کنید. نکته‌ی بعدی که باید به هنگام خرید باربیکیو به آن توجه کنید، این است که فضای فیزیکی خود را در نظر بگیرید. برای مثال اگر بالکن کوچکی دارید، پس انتخاب‌های شما محدود خواهد بود. خوشبختانه امروزه باربیکیوها در اندازه‌های متنوعی در بازار موجود هستند و شما به راحتی می‌توانید مدلی متناسب با فضای مدنظرتان را بیابید. همچنین، برخی از مدل‌های باربیکیو گازی دارای قابلیت‌هایی همچون تنظیم دما و کنترل شعله هستند که باعث می‌شود غذای شما بهتر و با کیفیت‌تر پخت شود.

این مدل با گاز شهری کار میکند و درصورت تغییر ِِژیگلور به گاز مایع تبدیل خرید باربیکیو میشود. نظرات اکثر خریداران نسبت به کیفیت و کارایی این کالا مثبت بوده و بیش از ۱۰۰ نفر خرید آن را به سایر افراد پیشنهاد داده اند. پایه‌های این مدل قابل تنظیم است و می‌توانید آن را روی ارتفاع 50 یا 90 سانتی‌متر قرار دهید. بهترین کباب پز پارمیس مجهز به دو کیف دستی برای حمل مخزن وپایه‌ها، توری گریل، پایه پخت غذا، انبر زغال، اسپری آتش‌زا، درب و غیره است. باربیکیو مدل تابش ۲۰۲۰ با داشتن ۹سیخ، در لیست بهترین کباب پز گازی جای می‌گیرد.

  • ابعاد باربیکیو ازجمله آیتم‌های بسیار مهمی است که باید در هنگام خرید بهترین باربیکیو در نظر داشته باشید.
  • می‌دانید که طعم کباب روی زغال با پخت آن بر روی منبع گاز شهری متفاوت است و طعم دودی دارد.
  • با توجه به نکات بالا که درباره باربیکیو گفته شد، شما میتوانید انواع باربیکیو با انواع مدل ها را با توجه به نیاز خود از یوزتک خریداری کنید .با خرید باربیکیو از یوزتک ، طعم یک خرید لذت بخش را بچشید.
  • شما میتوانید با پرکردن ذغال در ناحیه زیر توری از کباب کردن و گریل لذت ببرید توجه داشته باشید این مدل فاقد اتصال به گاز شهری میباشد و تنها میتوان از آن به عنوان منقل استفاده کرد.
  • استیل بُرس خورده علاوه بر ضد زنگ بودن، درخشندگی، زیبایی و ظاهری مطلوبی به محصول می‌دهد و بر ظرافت دکوراسیون منزل یا حیاط شما می‌افزاید.
  • اجنس استیل یا فلز ضد زنگ هستند و جنس قسمت شعله از چدن می‌باشد و سطح تابه هم فلز با رنگ استاتیک است.