بهترین لپ تاپ های گیمینگ 30 تا 40 میلیون تومان ایزی بست

این محصول دارای باتری 4 سلولی با ویژگی طراحی مدار الکتریکی است که در صورت شارژ کامل باتری را از مدار خارج می‌کند تا از آسیب رسیدن به باتری جلوگیری شود. ایسوس از پورت‌های به‌روزی در این دستگاه استفاده کرده است تا مخاطبانش برای اتصال VivoBook R565EP-BQ322 به سیستم‌های مجاور مشکلی نداشته باشند. اگر دنبال بهترین مدل لپ تاپ ایسوس با قیمت مناسب هستید این مدل را نیز در نظر داشته باشید. لپ تاپ 15.6 اینچی VivoBook R565EP-BQ322 یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده و توانسته رضایت طرفداران خود را جلب کند. به لطف پردازنده Intel Core i5 1135G7 با چهار هسته واقعی + 4 هسته مجازی، لپ تاپ VivoBook R565EP-BQ322 می‌تواند برنامه‌های نرم‌افزاری را اجرا کند.

در مقاله های قبلی، راهنمای خرید لپ تاپ و اشتباهات رایج در زمان خرید را بررسی کردیم، حال قصد داریم تا در یک… پردازنده Core i5 1135G7، رم 8GB، حافظه 512 گیگ از نوع SSD و کارت گرافیک MX350 در کنار صفحه نمایش 1920×1080 آن برای هر محصل و دانشجویی مناسب است. لپ تاپی با سی پی یو Ryzen U با 8 مگابایت کش و دارا بودن حافظه اس اس دی 512 گیگابایت که یک باتری 41 وات ساعتی نیز دارد. مشکل اصلی لپ تاپ زیر 15 میلیونی نداشتن کارت گرافیک قوی است و به همین دلیل برای کارهای گرافیکی جدی مناسب نیستند. معمول‌ترین اندازه برای لپ تاپ 15.6 اینچ است که هم به راحتی مدل‌های مختلف لپ تاپ با این اندازه پیدا می‌شود و هم اینکه بیشترین تعداد وسایل جانبی (کیف، کوله، کول پد، محافظ صفحه نمایش، محافظ کیبورد و…) برای این اندازه طراحی می‌شوند.

رمز عبور خود را بازیابی کنید

بنابراین، نمی‌توانیم بگوییم که از تماشای صحنه‌های تاریک با لپ تاپ لذت خواهید برد، اما در کل کیفیت رنگ عالی است. صحنه‌هایی از فیلم‌ها که در شب یا تاریکی اتفاق می‌افتد، به سختی در اتاقی با نور روشن دیده می‌شود. این لپ تاپ لمسی با قلم در برابر لپ تاپ‌های هم رده خود مانند مک بوک ایر یا سرفیس پرو ایکس نمی‌تواند در روشنایی شرایط بهتری را کسب کند.

از این رو کاربران می‌توانند از لپ تاپ ASUS TUF FX506LH هم برای کارهای روزمره و هم برای گیمینگ استفاده کنند. اینتل و پردازنده گرافیکی مجتمع Iris Xe اینتل است که در محصولی با این ابعاد و قابلیت حمل‌پذیری بالا بسیار کمیاب است و به کاربران اجازه می‌دهد تمام نرم افزارهای مهندسی را روی آن اجرا کنند. و 16 گیگابایت حافظه رم است و از این رو می‌تواند در نرم افزارهای تدوین و ویرایش هم کارآمد باشد.

  • این لپ‌تاپ HP که یکی از دستگاه‌های قدرتمند این رده‌ی قیمتی است، درگاه‌ها متنوعی نیز دراختیار کاربران قرار می‌دهد.
  • سری ROG جزو بهترین لپ تاپ های ایسوس با بهره‌گیری از مشخصات فنی مناسب تا به امروز عملکرد بسیار درخشانی از خود نشان داده‌اند.
  • مایکروسافت شرکتی مستقر در آمریکا و بزرگترین تولید کننده کامپیوترهای شخصی است که بسیاری از محصولات نرم افزاری و سخت افزاری دارای مجوز را توسعه و تولید می کند.
  • بهترین ویژگی های لپ تاپ های اپل، رابط های ساخته شده، کاربرپسند بودن، نمایشگر، قدرت و همچنین پشتیبانی عالی از مشتری است.

در دنیای امروز به دلیل وجود کالاهای با تنوع زیاد انتخاب درست کالاهای با اصالت نیازمند گذاشتن وقت بسیاری است. ما با بررسی منابع مختلف ازجمله انجمن‌های تخصصی، دیدگاه‌های افراد متخصص و همچنین خریداران محصولات می‌خواهیم تا شمارا در انتخاب کالای مناسب و باکیفیت یاری نماییم. در اصیل بخرید هیچ کالایی عرضه نمی‌شود و تنها به‌نقد و بررسی محصولات پرداخته می‌شود.

در‌این‌میان، مدل‌هایی هستند که در‌مقایسه‌با سایر مدل‌ها، ارزش خرید بیشتری دارند و تجربه‌ی کاربری بهتری را دراختیارتان قرار می‌دهند. با‌‌‌توجه‌‌‌به نبود SSD و استفاده از هارد دیسک‌های معمولی در اکثر لپ‌تاپ‌های این رده‌ی قیمتی، به‌شدت پیشنهاد می‌کنیم افزودن SSD و جایگزین‌کردن آن با هارد دیسک‌ را پس از خرید لپ‌تاپ برنامه‌ریزی کنید. حتی تهیه‌ی حافظه‌ی SSD با ظرفیت خیلی کم برای ویندوز و نرم‌افزارهای اصلی، می‌تواند سرعت لپ‌تاپتان را افزایش چشمگیری دهد. در این محدوده قیمتی هم یکی از لپ تاپ‌های قدرتمند و اقتصادی سری TUF ایسوس را پیشنهاد می‌کنیم که به یکی از پردازنده‌های نسل 12 اینتل مجهز است و از این رو در محدوده قیمتی حاضر محصولی خاص و منحصربفرد محسوب می‌شود.

ما توی رایااستور هر ساعت جدیدترین اخبار تکنولوژی رو از سرتاسر دنیا رصد و اونا رو به شما ارائه میدیم. در رایااستور میتونید مقالات نقد و بررسی، مقایسه، راهنمای خرید و بررسی ویدئویی رو مطالعه کنید تا بتونید با دید بازتری اقدام به خرید و انتخاب محصول موردنظرتون کنید. از بین همه لپتاپ‌های اپل موجود توی بازار، مک‌بوک پرو 2021 بهترین سخت‌افزار و نرم‌افزار رو داره. حافظه‌ی رم نیز نقش به سزایی در استفاده روزمره دارد، دلیل آن هم این است که لپ تاپ محصولی مولتی مدیا و مولتی تسکینگ است و شما دائما نیاز پیدا می‌کنید که چند برنامه‌ی مختلف را در کنار هم اجرا کنید. پس مهم است که میزان حافظه‌ی رم در حدی باشد که لپ تاپ بدون مشکل بتواند مثلا مرورگر و چند برنامه‌ی دیگر را همزمان به صورت باز در حافظه‌ی خود داشته باشد. اما در حالت کلی برای شروع برنامه نویسی نیاز به سیستم خیلی قدرتمندی نیست.

روشنایی صفحه نمایش هم در حد ۲۷۶ نیت است و در مقایسه با رقبا، کمترین میزان را فراهم می‌کند. هر دو لپ تاپ سرفیس ۴ و زن بوک ایسوس می‌توانند روشنایی ۳۴۹ و ۳۶۸ نیت را فراهم کنند که کاملا می‌توانید متوجه فاصله موجود شوید. طراحی آن با حاشیه‌های درشت همراه است و لوازم جانبی Type Cover و قلم مخصوص آن هزینه بالایی هنگام خرید روی دست شما می‌گذارد. همچنین، عمر باتری هم علیرغم بهبود یافته بودن، کمتر از حد متوسط لپ تاپ‌های مشابه بازار عمل می‌کند.

بررسی روتر دی لینک DIR-822 ؛ پوشش دو بانده برای خانه شما

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 30 تا 40 میلیون تومان ایزی بست

سری ThinkBook 15 از برند لنوو، مشابه سری V15 و Ideapad 3، مدلهای متنوعی دارد که ما مدل ThinkBook 15-FF را به عنوان یکی از بهترین مدلهای این سری، معرفی می‌کنیم. مجهز به 128 گیگابایت حافظه پرسرعت SSD است که بالا آمدن ویندوز و باز شدن نرم افزارها را با سرعت بسیار بهتری انجام می‌دهد. این پردازنده تقریبا 10% از بهترین پردازنده محدوده قیمت 15 میلیون (یعنی مدل 1154G4)، ضعیفتر بهترین لپ تاپ اپل 2022 است. در آینده هم اگر نیاز به فروش لپ تاپ داشته باشید، لپ تاپ 15.6 اینچی به راحتی فروش می‌رود.