به این ترتیب، بازدیدکنندگان می توانند طیف وسیعی از گیاهان بهاری اروپا را کشف کنند.

و تیم GASA از تعداد زیادی بازدید کننده که از نمایشگاه آنها بازدید کردند بسیار خرسند بود.

از جمله، این شرکت بازرگانی بین المللی در صنعت گل، با تمرکز بر گیاهان گلدانی، محصولات مورد علاقه فصلی را از بیش از 100 نهالستان هلندی و همچنین گیاهان مدیترانه ای از اسپانیا و ایتالیا ارائه کرد. درختان زیتون، گیاهان آبی، ارکیده ها، تزئینات بخش ارزش افزوده آنها و موارد دیگر به نمایش گذاشته شد. فعالیت اصلی آنها تجارت گیاهان، گل و محصولات مرتبط، عمدتاً در اروپا است.

نمایشگاه گروه GASA در همان خیابان و در همان هفته با Handelspladsen برگزار شد. به این ترتیب، بازدیدکنندگان از نمایشگاه “Handelspladsen” و گروه GASA نه تنها می توانند محدوده دانمارکی بلکه طیف وسیعی از گیاهان بهاری اروپایی را نیز کشف کنند.

مشتاق به دست آوردن تصوری از Handelspladsen هستید؟ برای دیدن برخی از تصاویر منتشر شده در صفحه فیس بوک Make Life Beautiful Hawaii – Greens & Flowers اینجا را کلیک کنید


برای دیدن تصاویر بیشتر ارسال شده توسط Make Life Beautiful Hawaii – Greens & Flowers روی عکس کلیک کنید

مشتاق به دست آوردن تصوری از نمایشگاه گروه GASA هستید؟ در زیر چند تصویر آورده شده است.

برای اطلاعات بیشتر:
گروه گاسا
www.gasagroup.com



منبع

هفته گذشته، گروه GASA میزبان نمایشگاه گروه GASA خود – نسخه بهاره – بود که همزمان با نمایشگاه معروف Handelsplasen در اودنسه، دانمارک برگزار شد. بنابراین، در حالی که تولیدکنندگان دانمارکی GASA محصولات بهاره خود را در Handelspladsen ارائه کردند، گروه GASA محصولاتی را از بقیه اروپا ارائه کرد.