“به عنوان میخک گلدانی و به عنوان گل شاخه بردار کوچک پتانسیل بالایی دارد”

اما همچنین ماندگاری عالی در فروشگاه‌های خرده‌فروشی و به‌ویژه گل‌دهی زودهنگام نشان‌دهنده «Solo conte» است، او ادامه می‌دهد. “این همچنین فروش بازاریابی کلاسیک مانند روز ولنتاین را تضمین می کند.” جاسمین هویم به عنوان دلیلی برای گلدهی زودهنگام به یک سلسله خونی خاص و مخفی اشاره می کند که در «Solo conte» وجود دارد.

این شرکت دارای مواد تبلیغاتی گسترده ای برای پشتیبانی از بازاریابی است. اینها را می توان از Elsner pac با قیمت تمام شده درخواست کرد.



منبع با میخک گلدانی جدید “Solo con te”، پرورش دهنده جوان جاسمین هویم اکنون در تلاش است تا تنوع خاصی را به خود اختصاص دهد زیرا می تواند هم به عنوان گل میخک گلدانی و هم به عنوان گل کوچک بریده استفاده شود. او نمونه‌های گل‌شناسی زیادی را نشان می‌دهد که با همکاری گل‌فروش Annegret Petasch ساخته شده‌اند.

پرورش دهنده جاسمین هویم هنگام صحبت در مورد میخک گلدانی جدید «Solo con te» Elsner pac® می گوید: «این تنوع نه تنها به عنوان گل میخک گلدانی، بلکه به عنوان گل شاخه بردار کوچک، پتانسیل زیادی برای گلفروشان حرفه ای و آماتور دارد.

“مزایای شناخته شده میخک گلدانی به عنوان یک محصول سرد و قابلیت نگهداری خوب در گلخانه ها در گلخانه ها به ویژه در شرایط فعلی بازار که ناشی از هزینه های بالای انرژی است، ارزشمند است.”

این شرکت با قرار گرفتن به عنوان میخک قابلمه ای که خودتان انجام دهید، در میان فینالیست های بخش “بهترین پیشنهاد برای نسل بعدی” در جوایز Taspo امسال در برلین نامزد شده است.

این پرورش دهنده و تامین کننده گیاهان جوان آلمانی در حال حاضر مجموعه گسترده ای از میخک گلدانی دارد که به گفته این شرکت، چیزی برای آرزو باقی نمی گذارد و می تواند با مجموعه های شناخته شده رقابت همگام شود. اما وقتی هویم با این تنوع جدید آشنا شد، او را به سمت خلاقیت جدید ترغیب کرد.