بورسیه های باغبانی در دسترس برای 2023

برای اطلاعات بیشتر:
پژوهشکده باغبانی
hriresearch.org



منبع

موسسه تحقیقات باغبانی (HRI) و صندوق کمک هزینه تحصیلی Sidney B. Meadows، دو بنیاد پیشرو در اعطای بورس تحصیلی در صنعت سبز، برای ارائه یک فرم درخواست مشترک برای برنامه های بورسیه تحصیلی مربوطه با یکدیگر همکاری کرده اند. این همکاری باعث می شود که دانشجویان بتوانند به طور همزمان برای چندین برنامه بورسیه تحصیلی درخواست دهند و روند درخواست وقت گیر را کاهش دهد.

HRI و صندوق کمک هزینه تحصیلی Sidney B. Meadows برای کمک به دانش آموزان در صنعت باغبانی در رسیدن به اهداف خود با ارائه کمک های مالی به آنها اختصاص داده شده است. صندوق کمک هزینه تحصیلی Sidney B. Meadows که در سال 1989 تأسیس شد، بیش از 600000 دلار بورسیه اعطا کرده است. HRI، که در سال 1962 تأسیس شد، کمک هزینه تحصیلی و کمک مالی بیش از 9.5 میلیون دلار را ارائه کرده است. هر دو سازمان اهمیت و ارزش آموزش در باغبانی را می شناسند و برای کمک به دانش آموزان در ادامه تحصیل اختصاص داده شده اند.

دنی سامرز، معاون اجرایی صندوق کمک هزینه تحصیلی سیدنی بی. میدوز، گفت: “ما از پیوستن به نیروهای HRI در این پروژه خرسندیم.” “این مشارکت یک مثال عالی از این است که چگونه دو سازمان غیرانتفاعی می توانند با هم ترکیب شوند تا فرآیند بورسیه تحصیلی را برای دانشجویان آسان تر و در دسترس تر کنند.”

جنیفر گری، مدیر موسسه تحقیقات باغبانی افزود: “با هماهنگ کردن برنامه های بورسیه تحصیلی خود به این روش، می توانیم به دانش آموزان بیشتری کمک کنیم تا به اهداف آموزشی خود دست یابند.” همکاری ما به ما این امکان را می دهد که فرآیند درخواست را برای دانشجویان آسان تر کنیم و شانس آنها را برای دریافت کمک های مالی که نیاز دارند افزایش دهیم.”