بیش از 60 خانواده مهاجر در گلخانه ای مخروبه زندگی می کنند

به گفته مقامات، گلخانه ای مخروبه در یک مهد کودک در شمال کالیفرنیا محل زندگی ده ها کارگر مزرعه دار و خانواده هایشان بود که در خانه های کوچک و ناامن و بدون تهویه زندگی می کردند. نیک پاسکولی، سخنگوی شهرستان، گفت که مقامات 62 خانه موقت را در داخل گلخانه در ملکی در روستای شهرستان مونتری پیدا کردند که با تخته سه لا، ورق و مواد دیگر کنار هم قرار گرفته بودند.

در abcnews.go.com بیشتر بخوانید



منبع

“خطوط و سیم کشی گاز در معرض دید قرار دارد، فاضلاب مناسب وجود ندارد. پاسکولی گفت: شرایط بسیار سخت است. پاسکولی گفت که هنوز مشخص نیست که آیا کارگران مزرعه در مهد کودک در جامعه رویال اوکس کار می کردند یا فقط در آنجا زندگی می کردند. وی افزود که برخی از ساکنان تا 2000 دلار در ماه اجاره پرداخت می کنند و یکی به بازرسان گفت که بیش از هشت ماه در آنجا زندگی کرده است.

مقامات این هفته پس از دریافت یک شکایت ناشناس، بررسی این ملک را آغاز کردند. پاسکولی گفت که مالک مهدکودک هر روز که دارایی وی قوانین ساختاری، بهداشتی و محیطی را نقض کند، نزدیک به 60000 دلار جریمه می شود.

به گفته پاسکولی، بازرسان هنوز مشخص نکرده اند که خانواده های مهاجر اهل کجا هستند، اگرچه برخی از آنها به زبان های بومی بومی ایالت اوآخاکا مکزیک صحبت می کنند.