بیلی انتقال رهبری را اعلام کرد

با شروع فصل 2023، بیلی اعلام کرد که تری مک انینی در نقش خود به عنوان مدیر اجرایی از فعالیت های روزمره خود کناره گیری می کند تا بر استراتژی و آینده بیلی تمرکز کند. شین بروکشوس به عنوان مدیر عملیاتی منصوب شده است که تحولی در نقش قبلی او به عنوان مدیر عملیات است.

شین یک رهبر فوق‌العاده قوی است که به سازمان، افراد، کارخانه‌ها و مشتریان ما اهمیت می‌دهد. او سازماندهی شده، متفکر و خوش‌آمد است، و به همین دلایل و موارد دیگر، ما به او به خاطر رهبری عملیات شرکت تبریک می‌گوییم.»

این انتقال پس از برنامه ریزی متفکرانه از سوی خانواده بیلی، تیم رهبری، هیئت مشاوران و مشاوران خارجی صورت می گیرد. McEnaney با ادامه نقش خود به عنوان مدیر اجرایی، اکنون بر استراتژی هدایت، ایجاد روابط و مشارکت در صنعت تمرکز خواهد کرد. مک‌نینی می‌گوید: «این افتخار زندگی‌ام بود که در این نقش خدمت کردم. میراث فروتنی، تفکر استراتژیک بلندمدت، مشارکت فعال در صنعت، کمک به جامعه، نوآوری و انجام کار درست، زمان و تعهد من را هدایت می‌کند.»

این انتقال‌ها فوراً مؤثر واقع می‌شوند و مک‌نانی و بروکشوس به کار خود در دفتر اصلی بیلی در سنت پل، مینه‌سوتا ادامه می‌دهند.



منبع

Brockshus به عنوان مدیر عملیاتی، نظارت بر تولید را ادامه خواهد داد و اکنون مسئول حوزه‌های فروش، بازاریابی، برندها، توسعه محصول و منابع انسانی است. این یک پیشرفت خوشایند و هیجان‌انگیز است که منعکس‌کننده رویکرد بیلی به تغییرات بلندمدت و عمدی برای بهبود سازمان بیلی است. بروکشوس می افزاید: “من از فرصتی برای ایفای نقش در رهبری این مهد کودک مفتخر و متواضع هستم.” همانطور که بیلی تکامل می یابد و رشد می کند، من مشتاقانه منتظر همکاری با این تیم هستم تا پیشرفت و موفقیت مستمر را برای بیلی و همچنین مشتریان، کارمندان و جوامع ما به ارمغان بیاورم.