بینش در مورد چالش هایی که کشاورزان کنیایی با آن روبرو هستند

روند دیگری که در این نمایشگاه قابل مشاهده بود، ادغام مزارع بود و مزارع بیشتری در حال ساخت دسته گل در مبدا هستند. و با توجه به نوآوری، چندین شرکت فرصت‌هایی را برای تبدیل صنعت گل‌کاری کنیا به صنعتی مبتنی بر داده‌ها می‌بینند. یکی از غرفه‌داران می‌خندد: «کشاورزان کنیایی در واتس‌اپ و اکسل زندگی می‌کنند، اما زمانی که مزایای استفاده از داده‌ها و هوش مصنوعی خود را ببینند، برای مثال، انتظار تغییر می‌رود. و نه تنها برای تولیدکنندگان، برای کل صنعت.»

آنتونیو منزز (مدیر رده جهانی) و نیلز ون دورن (مدیر کل) کرایسال. در طول هفته IFTEX، آنها یک مرکز آزمایش را در کنیا افتتاح کردند. برای مطالعه بیشتر در مورد آن در Floraldaily اینجا را بررسی کنید.

اکنون تقاضا برای اروپا کاهش می یابد زیرا آب و هوا شروع به بهبود می کند و مردم به دنبال فعالیت ها و تعطیلات دیگر هستند. انتظار می رود که تقاضا در اواسط اوت بازگردد. با این حال، به نظر می رسد فروش به خاورمیانه رو به افزایش است و در نمایشگاه، خریداران از این بخش از جهان به خوبی حضور داشتند.

خوشبختانه به نظر می رسد فروش در 6 ماه گذشته خوب بوده است. پس از کووید، زمان چالش برانگیز بود، اما تقاضا پس از آن افزایش یافت و با شروع جنگ در اوکراین کاهش یافت. با بهبود تقاضا، تولیدکنندگان شروع به برنامه ریزی کردند و دوباره به دنبال فرصت هایی برای گسترش و نوآوری و پایدارتر شدن بودند.

مشتاق کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه در IFTEX به نمایش گذاشته شد هستید؟ روز دوشنبه، گزارش تصویری منتشر می شود و در هفته های بعد، مقالاتی از غرفه داران مختلف در خبرنامه ما ظاهر می شود.



منبع

بوتریتیس یکی از اصلی ترین مسائلی است که کشاورزان در ماه گذشته به دلیل هوای مرطوب با آن دست به گریبان بودند. خوشبختانه هوا بهتر شد. وقتی به هزینه ها نگاه می کنیم، آنها بالا هستند و تورم در آن نقش دارد. به عنوان مثال، قیمت کودها هنوز بالاست. آنها پایین آمده اند، اما هنوز به سطوح قبلی خود نرسیده اند. همچنین قیمت برق، سوخت، حمل و نقل و آب افزایش یافته است و انتظار می رود افزایش بیشتری داشته باشد زیرا صورتحساب مالی جدید منجر به افزایش مالیات می شود.

جان کووارسکی و آمنین ضمیر از کارگولیت در حال ارائه بسته بندی جدید کشتی های دریایی خود هستند. کارتن بالا با قاب مقوایی را ببینید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Cargolite در این مقاله FloralDaily اینجا را ببینید

علام کاگوچیا، مدیر باغبانی اوبویا کنیا و پسرش مایلز. سطل های حراج، چرخ دستی های سل، آستین ها و صدف های مارک دار (برای صنعت میوه های نرم) در مجموعه خود جدید هستند. ویژگی خاص این سطل ها این است که دارای پسوند هستند.

IFTEX یک پوشش است و حال و هوای موجود در نمایشگاه مثبت بود. سطح زیر کشت گل کنیا و مجموعه در حال افزایش است و کیفیت همچنان بهبود می یابد. علیرغم موفقیت، پرورش دهندگان با چالش های متعددی روبرو هستند. حالا بیایید نگاهی بیندازیم که مردم بیشتر درباره چه چیزی صحبت کردند.

آروک میشرا از شالیمار تازه. آنها مجموعه بزرگی از گل های تابستانی تولید می کنند، دسته گل هایی در محل درست می کنند و با هیجان اعلام می کنند که به تازگی کاراتوری را خریداری کرده اند. بیشتر در این مورد بعداً در FloralDaily.