“تأثیرگذاری بر تغییر در دنیای دیجیتال” محور اجلاس جهانی باغبانی تزئینی AIPH



منبع

“تأثیرگذاری بر تغییر در دنیای دیجیتال” موضوع دومین اجلاس جهانی باغبانی زینتی AIPH است که در 28 سپتامبر 2022 در نمایشگاه Floriade Expo 2022 آمستردام آلمر، هلند، به عنوان بخشی از هفتاد و چهارمین کنگره سالانه AIPH برگزار می شود.

جاستین هنکوک، برند مارکتینگ، کاستا فارمز، ایالات متحده، در ردیف سخنرانان قرار دارد که ارائه‌ای با عنوان: «اتصال نقاط بین پرورش‌دهندگان، تولیدکنندگان، خرده‌فروشان و باغبان‌های خانگی» ارائه خواهد کرد. رسانه‌های دیجیتال خط ارتباطات سنتی را از پرورش‌دهنده به پرورش‌دهنده تا خرده‌فروشی به مصرف‌کننده متزلزل کرده‌اند. با مشاهده و دسترسی بیشتر مصرف کنندگان به اطلاعات در سراسر زنجیره تامین صنعت، فرصت های جدیدی برای ایجاد و عرضه محصولات به بازار وجود دارد. این جلسه بر نحوه استفاده از رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی تأثیرگذار و وب‌سایت‌ها برای رشد صنعت از طریق ارتباط با مصرف‌کننده و ارائه تجربه‌ای لذت‌بخش و موفق به آن‌ها تمرکز خواهد کرد.

سخنرانان و اعضای پانل تایید شده عبارتند از:

  • دومینگو ایوسید، مدیر عامل آژانس دیجیتال Brainpull، ایتالیا
  • یان ون دام، مدیر عامل گروه گل هلند، هلند
  • جاستین هنکاک، بازاریابی برند، مزارع کاستا، ایالات متحده آمریکا
  • داریل چنگ، اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی، کانادا
  • مایکل پری (معروف به آقای پلنت گیک)، اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی، بریتانیا
  • دکتر توسکا فربر، مدیر تحقیقات Dummen Orange، هلند
  • والریو پرگو، مدیر فروش متا (فیس بوک) ایتالیا
  • مارکو ون در سار، رئیس شورای گل، هلند
  • استیون ون شیلفگارد، مدیرعامل رویال فلورا هلند، هلند
اجلاس سال 2022 که توسط انجمن بین المللی تولیدکنندگان باغبانی (AIPH)، با حمایت حامی طلایی رویال فلورا هلند برگزار می شود، کارشناسانی را از داخل و خارج از صنعت گرد هم می آورد تا درباره این موضوع بحث کنند: چگونه می توان از رسانه های جدید و بازاریابی دیجیتال برای افزایش فروش استفاده کرد. چگونه رسانه های اجتماعی می توانند بر زنجیره تامین تاثیر بگذارند. و چگونه صنعت می تواند برای دنیای جدیدی از قدرت مصرف کننده آماده شود.

علاوه بر این، Summit از اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی، داریل چنگ، خالق وبلاگ محبوب و حساب اینستاگرام «House Plant Journal» شنیده می‌شود. تعهد داریل به برتری، اشتیاق او به گیاهان و عطش دانش، او را به یکی از قابل اعتمادترین منابع دنیای اینترنتی گیاهان آپارتمانی تبدیل کرده است. در جلسه خود، داریل در مورد سفر خود به دنیای باغبانی، رویکرد منحصر به فرد خود در مراقبت از گیاهان آپارتمانی و نقش رسانه های اجتماعی در رشد نام تجاری خود صحبت خواهد کرد.