تاریخ نمایشگاه باغبانی نایواشا یک هفته تغییر می کند

این رویداد در فضای باز که در سال 2003 تأسیس شد، رشد کرده و با بیش از 250 غرفه‌دار، بزرگترین نمایشگاه باغبانی آفریقا محسوب می‌شود. امسال بیست و یکمین دوره این نمایشگاه برگزار می شود.

تمام سود حاصل از نمایشگاه باغبانی نایواشا به اهداف محلی اختصاص می یابد که عمدتاً حول محور «کودک زن» است. پناهگاهی برای کودکان بدسرپرست».

نمایشگاه باغبانی نایواشا تاریخ نمایشگاه امسال را یک هفته به 22 و 23 سپتامبر تغییر داده است. “با توجه به پاییز سال نو یهودی در هفته قبل، ما قدردانی می کنیم که این یکی از مهم ترین تاریخ ها در تقویم یهودیان است و رئیس‌جمهور ریچارد مک‌گونل می‌گوید که برای همه افراد ذی‌نفع منصفانه رفتار کنم.


مشتاق دریافت برداشتی از نمایش، برای نسخه سال گذشته اینجا را کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر:
نمایشگاه باغبانی نایواشا
[email protected]
www.naivashahortifair.com



منبع

کنیا یکی از بزرگترین کشورهای باغبانی در جهان است و به گفته رئیس ریچارد مک گونل، این نمایشگاه بسیار بین المللی است و همه بازیگران مهم ملی و بین المللی در آن حضور دارند. او می‌گوید: «از تولیدکنندگان گلخانه، پرورش‌دهندگان، تولیدکنندگان پلاستیک، تأمین‌کنندگان مواد شیمیایی، تأمین‌کنندگان کود، تأمین‌کننده‌های راه‌حل‌های خورشیدی، آب، حمل‌ونقل و همچنین مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها» همه آن‌ها وجود دارند. “و امیدوارم امسال، خریداران بیشتری را برای لذت بردن از نایواشا و چند روز در ماسای مارا جذب کنیم.”

این نمایشگاه همیشه به شیوه ای بسیار معمولی برگزار شده است. می‌توان با دوستانی که شاید از سال قبل ندیده‌اند معاشرت کرد و از یک یا دو لیوان نوشیدنی یا چای یا قهوه مورد علاقه‌اش لذت برد.