تحقیقات محصول پنی کرس در دانشگاه ایلینوی غربی ادامه دارد

در wgem.com بیشتر بخوانید



منبع

ما چندین چرخه انجماد و ذوب داشتیم که شاید چند نوع را به عقب براند، اما سپس انواع دیگری داریم که کاملاً زیبا به نظر می رسند. بنابراین، این فقط بخشی دیگر از فرآیند انتخاب است… به دنبال انواعی می گردیم که با شرایط ما سازگار باشند.» فیپن گفت.

تأثیر نوسانات دما روی گونه‌های محصول بهار/آب و هوای گرم‌تر بسیار بیشتر بود. سویه هایی که در زمستان رشد می کنند به دمای حدود یک ماهه خاک کمتر از 37 درجه نیاز دارند. در حالی که زمستان معتدل بوده است، روزهای خنک به اندازه کافی در ماه های دسامبر و ژانویه وجود داشت و به همین دلیل، گونه های زمستانی شروع به جوانه زدن و گل دادن کرده اند. فیپن گفت که محصولات باید ظرف چند ماه آماده برداشت شوند.

با ادامه تحقیقات در دانشگاه وسترن ایلینویز، کشاورزان ممکن است یک قدم به تولید محصول جدید نزدیکتر باشند. محصول پنی کرس که در زمستان در حال رشد است شروع به جوانه زدن کرده است و محققان اولین اندازه گیری گلدهی خود را روز دوشنبه انجام دادند.

پروفسور اصلاح نباتات و ژنتیک، دکتر وین فیپن، گفت که گیاهان به خوبی در حال پیشرفت هستند، اگرچه دمای متلاطم زمستان امسال بر برخی از گونه های محصول تأثیر گذاشته است.