تحقیقات ARS به شکوفایی صنعت گل ایالات متحده کمک می کند

منبع: usda.gov



منبع

اگر اخیراً یک دسته گل برای یکی از عزیزانتان خریداری کرده اید، شاید یک کلمه تشکر از وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) و خدمات تحقیقات کشاورزی (ARS) باشد.

USDA و ARS به دنبال ایجاد فرصت های بیشتر و بازارهای بهتر برای صنعت گل و مهد کودک از طریق تحقیقات پیشرفته و نوآوری های علمی خود هستند.

ARS و صنعت گل از سال 1999، زمانی که کنگره برای اولین بار مجوز بودجه برای شناسایی اهداف تحقیقاتی اولویت دار و پروژه های کلیدی در باغبانی محیطی را صادر کرد، روی ابتکار تحقیقات گل و گیاه و نهالستان (FNRI) با هم کار کرده اند.

راینهارت گفت: «صنعت گل‌سازی زندگی روزمره مردم را از طریق گیاهان غنی می‌کند، و تحقیقات FNRI کمک می‌کند تا سلامت و شادی بهبود یافته برای همه قابل دسترس باشد.

با شروع با بودجه اولیه 1 میلیون دلاری، FNRI پروژه هایی را تأمین مالی کرده است که تمام بخش های صنایع گل و مهدکودک را تقویت می کند، از جمله فناوری پس از برداشت، کیفیت آب، بهبود گونه های گیاهی، و مدیریت آفات و بیماری ها. این پروژه ها در سراسر کشور از جمله در درختکاری ملی ایالات متحده در واشنگتن دی سی انجام می شود. امروزه، ARS پروژه‌های تحقیقاتی گل‌کاری و مهد کودک را با بیش از 37 میلیون دلار در موضوعات با اولویت بالا در 22 مکان، از جمله بسیاری از شرکای دانشگاه، رهبری می‌کند.

آیا می‌دانستید طبق آمار صنعت، حدود ۲۲ درصد از آمریکایی‌ها در روز ولنتاین گذشته گل خریدند؟ این افزایش یک روزه حدود 2.3 میلیارد دلار به اقتصاد ایالات متحده اضافه کرد.

از زمان تأسیس FNRI، فروش سالانه در صنعت گل تجاری ایالات متحده رشد چشمگیری داشته است – از جمله افزایش 16 درصدی از سال 2019 تا 2021، زمانی که فروش برای اولین بار به حدود 6.5 میلیارد دلار رسید. به گفته تیم راینهارت، رهبر برنامه ملی ARS برای محصولات ویژه، هزینه های جهانی برای محصولات گل نیز به شدت افزایش یافته است، که باعث ایجاد مشتریان بیشتر در ایالات متحده و حتی بازار قوی تر شده است.