تحقیق مجلس اعیان “گامی مهم در اذعان به اهمیت باغبانی محیطی”

کمیته منتخب اولین نماینده برای موضوع باغبانی در مجلس است.

“این کمیته یک فرصت هیجان انگیز برای باغبانی محیطی است، و ما مشتاقانه منتظر همکاری با Peers پس از راه اندازی آن در این هفته هستیم. مایلیم به بارونس فوکس، که مدت ها دوست باغبانی و باغبانی بوده، به خاطر ایفای چنین نقش کلیدی تبریک بگوییم. ما از کمیته با شواهد و از طریق عضویت در گروه میزگرد باغبانی زینتی – یک گروه کاری فرابخشی، از کمیته حمایت خواهیم کرد.

HTA نشان دهنده کل زنجیره تامین باغبانی محیطی در سراسر بریتانیا، از جمله پرورش دهندگان، مراکز باغ، مناظر، تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات است که در مجموع نزدیک به 1500 عضو دارد.

فران بارنز، مدیر عامل HTA معتقد است که اعطای کمیته توسط پارلمان یک لحظه نمادین برای صنعت است:

یک کمیته جدید منتخب مجلس اعیان برای شروع تحقیق در مورد بخش باغبانی تشکیل شده است و در اقدامی که مورد استقبال انجمن صنوف باغبانی (HTA) قرار گرفته است، این هفته تشکیل جلسه خواهد داد.

برای اطلاعات بیشتر
انجمن صنفی باغبانی
www.the-hta.org.uk



منبع

“اعضای ما با درآمد مالیاتی 6.3 میلیارد پوندی هر سال نقش مهمی در اقتصاد بریتانیا ایفا می کنند و این بخش زیربنای 50 درصد از برنامه 25 ساله محیط زیست است و منبع مزایای سلامت جسمی و روانی برای میلیون ها بریتانیایی است. درختان. گیاهان و باغ‌ها نه تنها بسیار دوست‌داشتنی هستند، بلکه برای تنوع زیستی، انعطاف‌پذیری زیست‌محیطی و جاه‌طلبی‌های خالص ما بسیار حیاتی هستند. امیدواریم بتوانیم سهم صنعت ما را به‌طور کامل در وست‌مینستر قدردانی، حمایت و توسعه دهیم.”