تزریق ژل در صورت: کاربردها،مزایا،عوارض و هزینه جراح پلاستیک و زیبایی- دکتر جمیلی-مهسا امانی

پزشک شما برای ایجاد این مدل در لب، ژل را به میانه لب بالا و پایین و کناره آن تزریق می‌کند. ریسک ژل لب قلوه‌ای بالا است؛ لذا توصیه می‌شود برای انتخاب آن حتماً با پزشکان حاذق و باتجربه مشورت نمایید. فیلر دائمی در برندهای مختلفی تولید می‌شوند؛ اما تنها تعداد محدودی از آنها مورد تأیید FDA آمریکا هستند. تخلیه فیلرهای دائمی کمی سخت است و عوارض جانبی بیشتری مثل عفونت را برای فرد به همراه دارد؛ بنابراین استفاده از آن به هر کسی توصیه نمی‌شود.

در روزهای منتهی به تزریق فیلر، از مصرف الکل جدا خودداری کنید. همچنین سیگار و دخانیات نیز روند بهبودی او را پس از تزریق فیلر به تاخیر می‌اندازند. ژل‌هایی با برندهای آمریکایی نیز در تزریق فیلر در سطح جهانی کاربرد دارند. این برندها شامل مواردی چون Euflexxa ، Gel-One ، اموزش حرفه ای تزریق ژل لب Hyalgan و … می‌باشد. استفاده از این فیلرها، ریسک بالایی به همراه ندارد و سلامتی فرد را با هیچ مشکلی مواجه نمی کند.

تزریق ژل در صورت: کاربردها،مزایا،عوارض و هزینه جراح پلاستیک و زیبایی- دکتر جمیلی-مهسا امانی

بسیاری از مردم داشتن لب‌های برآمده را نشانه‌ ای از ظاهر جوان و جذاب می‌دانند. به همین دلیل است که تکنیک‌های زیادی برای بزرگ‌ تر کردن و حجیم تر کردن لب‌ها ارائه شده است که ممکن است این تکنیک ها به روش های جراحی یا غیرجراحی باشد. مصرف مایعات به مدت دو تا سه هفته پس از تزریق ژل لازم و ضروری است . در صورت مصرف مشروبات الکی بهتر است به مدت 24 ساعت قبل از تزریق ژل از مصرف آن اجتناب ورزید .

  • در ادامه سعی کردیم به بیشتر کاربردهای تزریق ژل برای جوانسازی پوست اشاره کنیم.
  • سلام و وقت بخیر هنگام استفاده از ماینوکسیدیل در ماه اول دچار…
  • جراحان و متخصصان زیبایی با توجه به ناحیه مورد نظر از انواع این ژل‌ها استفاده می‌کنند.
  • از آن جایی که پرکننده های اسید هیالورونیک از موادی مشابه مواد موجود در بدن ساخته می شوند، بعید است که باعث واکنش آلرژیک بدن شما شوند.

توصیه می‌شود که جهت پیشگیری از ابتلا به عفوت تا یک روز پس از تزریق ژل هیچگونه ماده‌ای به لب‌های خود نمالید. زمان درمان به محل درمان و نوع ژل بستگی دارد و از سی دقیقه تا یک ساعت طول می‌کشد؛ به همین نحو دوران بهبود نیز از چند ساعت تا چند روز متغیر است. بااین حال اکثر بیماران می‌توانند بلافاصله پس از تزریق ژل در محل کار حاضر شوند. حداقل تا ۴۸ ساعت پس از تزریق فیلر، از انجام فعالیت‌های سنگین ورزشی پرهیز کنید. این فعالیت‌ها موجب وارد شدن فشار به ناحیه تزریق می شوند.

چه کاربردهایی از تزریق ژل توسط FDA تائید نشده است؟

سیاهی زیر چشم بر اثر کم خوابی، خستگی، کمبود آب بدن و دلایل مختلف به وجود می ‏آید. همچنین با افزایش سن تولید سلول‏ های پوستی جدید کاهش می‏ یابد و باعث نازک شدن پوست زیر چشم می ‏شود. به مرور زمان کاهش کلاژن منجر به ایجاد چین و چروک های پوست صورت می گردد. محبوب‌ترین ژل برای حجیم‌سازی صورت و رفع چین و چروک‌ها هیالورونیک اسید است. تنها ماده مورد تایید وزرات بهداشت همین ژل است که البته در آمریکا و اروپا هم بیشترین محبوبیت را دارد.

چه افرادی نمی توانند تزریق ژل انجام دهند ؟