تغییر پوشش گلخانه بدون تاثیر بر تولید

شرکت اسپانیایی J. Huete International یک چرخ دستی ابداع کرده است تا نوسازی پلاستیک را به روشی مؤثر تبدیل کند و در عین حال از رعایت همه الزامات و همه الزامات از نظر ایمنی شغلی و به ویژه مواردی که کارگران در ارتفاعات بالا را تحت تأثیر قرار می دهد، اطمینان حاصل کند.

این چرخ دستی برای رعایت استانداردهای ایمنی در هنگام تعویض روکش گلخانه و همچنین در هنگام مونتاژ اولیه استفاده می شود. آنها توضیح می‌دهند: «اگرچه طناب‌های نجات، توری‌ها و سایر عناصر به‌ویژه در زمان طراحی و اجرای پروژه نصب می‌شوند، اما کنار گذاشتن عناصر ایمنی که کار را تسهیل می‌کند می‌تواند عواقب بسیار منفی برای شرکت داشته باشد».

برای اطلاعات بیشتر:
خاویر هوته
J. Huete بین المللی
Polígono Industrial Oeste
Calle Ecuador, Parcela 4/10
30820، آلکانتریلا، مورسیا، اسپانیا
[email protected]
www.jhuete.com



منبع

تیم J. Huete International می‌گوید: «این نوع ابزارها در سال‌های اخیر به بهترین متحد تولیدکنندگان باغبانی در گلخانه‌ها تبدیل شده‌اند، زیرا به لطف نوآوری‌هایی مانند چرخ دستی که ما طراحی کرده‌ایم». «امکان انطباق نیروی کار به روشی ساده با الزامات جدید دولتی در هر جنبه مرتبط با ایمنی شغلی وجود دارد.»

این ثمره جدیدی از کار R+D+i است که توسط J. Huete International انجام شده است. این شرکت برای نوآوری و بهبود بخش‌های مختلف پروژه‌های اجرا شده در ارتباط مستقیم با مشتریان است تا بتواند بهبودها را در پروژه‌های آتی اعمال کند و فرآیندی از بهبود مستمر بر اساس دانش و تجربه کسب‌شده ایجاد کند. “هدف اصلی ما همراهی مشتریان در طراحی، اجرا و بهره برداری از پروژه های آنها، انتقال دانش جمع آوری شده در طول دهه ها پروژه در بیش از 35 کشور است.”