تقویم رویدادها و همایش ها راه اندازی شد

این یک تقویم گردهمایی گل مشترک برای کل صنعت گل در سراسر جهان است که توسط Above All Flowers و New Bloom Solutions (AAF&NBS) ایجاد شده است. ما با برخی از شرکا، همکاران و همتایان خود در این صنعت تماس گرفتیم و از آنها خواستیم که تقویم رویدادهای خود را برای ما ارسال کنند. ما همچنین بسیاری از وب‌سایت‌های مختلف را که دارای کنوانسیون‌ها و فهرست‌های آتی هستند جستجو کردیم و شروع به تأیید هر یک از آنها کردیم. مسئله این است که ما نمی‌توانستیم همه کنوانسیون‌هایی را که به دست آورده‌ایم تأیید و تأیید کنیم، زیرا مطمئن نبودیم که آیا برخی از کنوانسیون‌ها یا انجمن‌ها پس از COVID-19 هنوز فعال هستند یا خیر. ما همچنان با تمام اطلاعاتی که توانستیم به دست آوریم و به بهترین شکل ممکن تأیید کنیم، به جلو حرکت کردیم و تقویم گل را تا آنجا که می‌توانستیم جامع ساختیم، و مایلیم از کل صنعت برای همکاری و کمک به ما کمک بخواهیم. هر چه پیش می رویم این تقویم را بهبود ببخشیم. این تقویم یک پروژه در حال انجام برای چند سال خواهد بود که در صورت نیاز بهبود و گسترش خواهد یافت. سهید نحیم، یکی از بنیانگذاران Above All Flowers و New Bloom Solutions گفت.

هدف AAF و NBS کمک به صنعت نوآوری، اتصال و شکوفایی از طریق نوآوری، شبکه، ایجاد جامعه و همکاری است، و این ابزار به رشد صنعت کمک می کند، در ارتباط باقی می ماند و به اهداف بزرگتر دست می یابد.

DWF همیشه از صنعت گل با حضور در رویدادهای صنعت حمایت کرده است. ما این حمایت را در چند سال گذشته با گروه وسیع تری از شرکت کنندگان در رویدادها گسترش داده ایم. در حالی که ما برای ایجاد یک تقویم داخلی از رویدادها کار می کردیم، من احساس کردم که Sahid از New Bloom Solutions در موقعیت عالی برای ایجاد منبعی است که کل صنعت بتواند از آن استفاده کند، و او این کار را انجام داد! با تشکر، Sahid، برای ایجاد چنین ابزار مفیدی.

سهید نحیم، یکی از بنیانگذاران، گفت: «راه اندازی و ساخت این پلت فرم یک تجربه مشترک بوده است، و تیم ما در AAF و NBS بسیار سخت کار کردند تا اطلاعات را جمع آوری کنند و تقویم را ایجاد کنند تا صنعت ابزاری عالی برای رویدادهای جهانی باشد. از فراتر از همه گل ها و راه حل های جدید بلوم.

افراد زیادی از جمله Thursd، Deliflor، Floraldaily، Rosaprima، WF&FSA، FSFA، Details Flowers Software و غیره در ایجاد این منبع شرکت کردند.

و این جرقه ای بود که باعث شد تلاش مشترک برای ایجاد یک تقویم صنعتی آغاز شود.

هدف این است که این تقویم مشترک در وب سایت Above All Flowers و New Bloom Solutions منتشر شود. کل صنعت توانایی دانلود یا مشاهده آسان آن را در هر زمان خواهد داشت، خواه انجمن، صاحب کنوانسیون، سازمان دهندگان رویداد، یا میزبان. ما همه را تشویق می‌کنیم تا برای به‌روزرسانی، اضافه کردن یا ویرایش هر رویداد یا کنوانسیون، به Above All Flowers و New Bloom Solutions مراجعه کنند. این یک پروژه در حال انجام است و ما از صنعت کمک می خواهیم.



منبع

امروز، Above All Flowers و New Bloom Solutions اولین تقویم رویدادها و کنوانسیون های جامع و مشترک صنعت گل را با مشارکت بیش از هشت شریک مختلف که در این تقویم به نفع صنعت گل همکاری کردند، راه اندازی کردند.

برای زنده نگه داشتن این سند زنده و تا حد امکان دقیق به کمک همه نیاز است تا این منبع بتواند به همه در کل صنعت کمک کند تا بهترین قراردادها را متناسب با نیازهای خود بیابند.

تقویم را می توانید از 1 ژانویه تا 5 مه بارگیری کنید. در تقویم، افراد پیوندی را پیدا می‌کنند که آنها را به پرسشنامه‌ای می‌برد که به آن‌ها اجازه می‌دهد رویدادها را اضافه کنند، اطلاعات رویداد را به‌روزرسانی کنند، اصلاحات و/یا پیشنهادهایی ارائه دهند. هر کسی می‌تواند مستقیماً به آدرس [email protected] به مدیر پروژه ما ایمیل بزند. ما واقعاً صنعت را تشویق می کنیم که با ما همکاری کند و این منبع ارزشمند برای کل صنعت باشد. پس از روز مادر، تقویم را به صورت زنده در وب سایت خود راه اندازی می کنیم تا همه از آن لذت ببرند.