تلاش برای تقویت سیستم حمایت از حقوق پرورش دهندگان در مکزیک

در طول جلسه، مدیر SNICS، Leobigildo Cordova، استراتژی‌ها، مکانیسم‌ها و ابزارها را ارائه کرد. SNICS برای بهبود حمایت از حقوق پرورش دهندگان در مکزیک توسعه یافته است.

طی چند سال گذشته، سفارت هلند در مکزیک از نزدیک با سهامداران هلندی و مکزیکی برای بهبود حمایت از حقوق پرورش دهندگان در بخش زینتی مکزیک همکاری کرده است و این کارگاه بخشی از این تلاش است.

در نهایت، SNICS یک پروژه آزمایشی جدید برای صدور گواهینامه انواع گل رز ارائه کرد که باید به SNICS کمک کند تا بتواند کنترل بهتری بر تکثیر و تولید انواع گل رز در مکزیک داشته باشد و از حقوق پرورش دهندگان از پرورش دهندگان شرکت کننده اطمینان حاصل کند. از پرورش دهندگان هلندی برای شرکت در این پروژه آزمایشی دعوت می شود و از پرورش دهندگان علاقه مند به شرکت در این آزمایشی دعوت می شود با سفارت هلند در مکزیک به آدرس [email protected] تماس بگیرند.



منبع هلند کشور مبدأ اکثر گونه های زینتی در مکزیک است. با این حال، بسیاری از پرورش دهندگان نگران عدم اجرای حمایت از حقوق پرورش دهندگان در کشور هستند. بنابراین، سفارت هلند در مکزیک کارگاهی را به همراه NakTuinbouw و Plantum NL ترتیب داد تا به پرورش دهندگان هلندی در مورد تلاش هایی که مقامات مکزیکی (به ویژه SNICS، سرویس ملی بازرسی و صدور گواهینامه بذر) در حال حاضر برای تقویت سیستم خود انجام می دهند آگاه کند. برای حمایت از حقوق پرورش دهندگان

آقای یان د لانگ فلورگال را ارائه کرد، یک طرح صدور گواهینامه جدید برای صدور گواهینامه برای تولیدکنندگانی که به حقوق پرورش دهندگان متعهد هستند و سایر معیارهای کیفیت و پایداری را برآورده می کنند.