تنظیم رکورد در مورد ذغال سنگ نارس مستقیم

تعامل با صنعت
Defra در هر دو بخش خوراکی و زینتی درگیر بوده است تا بفهمد چه چیزی به معافیت نیاز دارد، چرا و برای چه مدت.

آنها از دولت می خواهند که با صنعت همکاری کند تا موانع سیاست را از بین ببرد و از کشاورزان برای یافتن جایگزین های پایدار از طریق بودجه و تحقیق و توسعه حمایت کند.

برای اطلاعات بیشتر:
انرژی NFU
024 7669 6512
www.nfuenergy.co.uk

بحث‌ها تا به امروز بر چالش‌های فنی مرتبط با دور شدن از پیت، مانند انتشار، پلاگین، مسدود کردن و تولید ماژول متمرکز شده‌اند.

معافیت‌ها برای تولیدکنندگان حرفه‌ای احتمالاً محدود به زمان و به دلایل فنی خاص است. انتظار می رود وزیران در نزدیکی کریسمس در مورد جزئیات تصمیم بگیرند.

گروه ویژه رسانه در حال رشد، که NFU یکی از اعضای آن است، با نامه ای مشترک خواستار ملاقات با وزیر جدید برای بحث بیشتر در مورد مسائل شده است.

معافیت برای تولیدکنندگان خوراکی و زینتی پس از سال 2024
دفرا گفته است که با توجه به چالش‌های پیچیده‌ای که تولیدکنندگان در تغییر به سمت مواد جایگزین و تأثیرات منفی مرتبط با آن بر روی محصولات کشاورزی با آن مواجه هستند، ممنوعیت در بخش حرفه‌ای احتمالاً در یک تاریخ بسیار دیرتر و احتمالاً در دهه آینده رخ خواهد داد. بازار.

دفرا همچنین از صنعت پرسیده است که چه حمایتی از تولیدکنندگان برای روی آوردن به مواد جایگزین مورد نیاز است. یک درخواست واضح از همه تولیدکنندگان این است که با حمایت موانع سیاست رفع انسداد دولت در دسترسی به انواع مواد جایگزین پایدار، کمک مالی برای زیرساخت‌ها، تجهیزات و تحقیق و توسعه برای یافتن مواد جدید، زمان کافی برای حرکت در نظر گرفته شود.



منبع

بحث ها همچنین بر روی چالش های خاصی متمرکز شده است که در آن هیچ جایگزینی در دسترس نیست، مانند تولید قارچ. البته، محصولات دیگری با چالش های خاص وجود دارد که دفرا به ویژه در بخش زینتی از آنها آگاه است.

NFU و چندین کشاورز همچنین با دفتر بازارهای داخلی ملاقات کرده اند، که در حال بررسی پیامدهای ممنوعیت فقط انگلیسی بر عملکرد بازار داخلی است. ما به عنوان بخشی از این بررسی که انتظار می‌رود در فوریه 2023 تکمیل شود، به ارائه پشتیبانی ادامه می‌دهیم.

حقایق

  • دفرا در اوایل سال جاری بیش از 5000 پاسخ به مشاوره خود دریافت کرد که بسیاری از آنها از کمپین های عمومی تحت رهبری سازمان های غیردولتی بود. پرورش دهندگان و ارگان های صنعتی نیز دیدگاه های صنعتی را ارائه کردند.
  • حدود 0.5 میلیون تن C02 از استفاده انگلستان از ذغال سنگ نارس در محیط کشت در بریتانیا منتشر می شود که از مجموع انتشار CO2e انگلستان 205 میلیون تن است. ذغال سنگ نارس در رسانه های در حال رشد بریتانیا 0.12 درصد از انتشار کربن در بریتانیا را تشکیل می دهد و در حال حاضر به سرعت در حال کاهش است.
  • استخراج ذغال سنگ نارس در بریتانیا از حدود 1000 هکتار یا 0.04 درصد از تورب زمین های انگلستان است و به سرعت در حال کاهش است.
  • صنعت حجم ذغال سنگ نارس مصرفی خود را در سال 2021 نسبت به سال 2020 به میزان 0.5 متر مکعب (30 درصد) در محیط کشت عرضه شده به باغداران کاهش داد.
  • ذغال سنگ نارس دیگر حجمی ترین جزء در محیط کشت فروخته شده به باغبان نیست، زیرا مواد پایه چوبی مانند الیاف چوب از آن سبقت گرفته است.

رسانه در حال رشد
NFU نمی‌خواهد قانون‌گذاری را ببیند و همراه با سایرین از گروه ویژه رسانه در حال رشد، همچنان معتقد است که قانون سازوکار مناسبی برای تغییر صنعت به سمت رسانه‌های رشد جایگزین پایدار نیست. به عنوان یک بخش مسئول و آگاه به ردپای زیست محیطی خود، به طور جمعی، نیاز به کاهش استفاده از ذغال سنگ نارس را تصدیق می کنیم و در واقع، سالانه این کار را انجام می دهیم.

اما چالش ها و پیامدهای ناخواسته ای وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، مانند داشتن مواد جایگزین در مقیاس در دسترس و اطمینان از شرایط بازی برابر با واردات. به عنوان یک صنعت، آنها همچنین باید به دقت در نظر بگیرند که ردپای کربن را با تغییر به جایگزین های ناپایدار صادر نمی کنند.

از زمانی که دفرا قصد خود را برای تصویب قانون ممنوعیت فروش ذغال سنگ نارس تا پایان سال 2024 اعلام کرد، سردرگمی و گمانه زنی های زیادی در مورد معنای این موضوع برای پرورش دهندگان حرفه ای وجود داشته است، بدون اینکه عناوین نادرست در مطبوعات به آن کمک کنند. کریستین مک داول، مشاور باغبانی و سیب زمینی NFU حقایق را در مورد وضعیت فعلی بیان می کند.
یک نخست وزیر جدید به نام ریشی سوناک با وزیر امور خارجه جدید دفرا در این پست وجود دارد. دوره اخیر عدم قطعیت سیاسی به توسعه سیاست ها نیز کشیده شده است – از جمله ممنوعیت مورد انتظار فروش رسانه های تولیدکننده ذغال سنگ نارس تا سال 2024.