توسعه‌دهنده نرم‌افزار زندگی شرکتی را برای مزرعه اجتماعی ترک می‌کند

در گوشه 25th و Lawrence، بلوک با نماهای سبز رنگ خوراکی که از طریق شیشه های یک گلخانه طبقه دوم قابل مشاهده است، دگرگون شده است. در داخل، دریایی از برج های در حال رشد در فضایی بی عیب و نقص با نور طبیعی احاطه شده و با مراحل مختلف رشد پر شده است – طیفی از کاهو، گل و گیاهان، در مجموع 26 گونه.

در این مورد، آن آینده نگر سخت کوش سالی هربرت است، یک دامپزشک ذخیره نیروی هوایی که در عملیات طوفان صحرا خدمت کرده است و قصد دارد دامپزشکان دیگر را به عنوان بخشی از ماموریت اجتماعی خود به کار گیرد – همراه با عرضه محصولات تازه و سالم به بازارهای منطقه، رستوران ها. و همسایگانش از طریق برنامه اشتراک برداشت کشاورزی با حمایت جامعه (CSA). وسیله نقلیه او مزارع Altius است که چیزی بیش از غذاهای خوشمزه را نشان می دهد. این امکان پر کردن شکاف بین روستایی و شهری، ریشه‌گذاری یک منبع غذایی مبتنی بر جامعه و پایدار در قلب یک شهر شلوغ و فراهم کردن دسترسی به محصولات محلی و سالم برای همه اجزای آن است.

مقاله کامل را در www.edibledenver.com بخوانید.



منبع این رویای غیرممکن نیروی حیات خود را از همان مساحتی می‌گیرد که شلوغی مرکز شهر دنور در کنار هم قرار گرفته است. کارگران و داوطلبان بی سر و صدا این موجودات زنده را در ریتمی تکراری از کارهای روزمره برداشت می کنند. صدای تسکین‌دهنده آب که از میان برج‌های در حال رشد می‌ریزد، به حس یک مدینه فاضله علمی-تخیلی سورئال می‌افزاید، اما کشمکش‌هایی را که وقتی کسی تلاش می‌کند تا یک مفهوم قدیمی را در زمینه‌ای جدید قرار دهد، پیش می‌آید، رد می‌کند.

این مفهوم زمانی پدیدار شد که هربرت تصمیم گرفت زندگی شرکتی خود را در توسعه نرم افزار و سیستم های زنجیره تامین در ساحل شرقی در جستجوی چیزی جدید ترک کند. مانند بسیاری قبل از او، آن روح ماجراجو او را به سمت غرب هدایت کرد و به دنبال یک پروژه معنادار بود. در آن زمان، حتی هربرت نمی‌دانست که این پروژه طرز فکر ما را در مورد پرورش غذا تغییر خواهد داد. او می‌گوید: «۹۰ درصد سبزی‌های مصرف‌شده در کلرادو دور از ایالت کشت می‌شوند و مواد مغذی حیاتی و ماندگاری آن‌ها را در طول زمانی که طول می‌کشد برای ارسال به اینجا از دست می‌دهند».