“توسعه بهتر ریشه از طریق هرس ریشه هوا”

نیمکت سینی هوا در مهد کودک مک کال در حال انتقال به هدهاوس.

پایداری در حال تبدیل شدن به بخشی از فرهنگ در سراسر صنعت است. شرکای بلک مور در حال ایجاد تغییراتی برای بهبود اثرات زیست محیطی خود هستند. همچنین باید یک مزیت مالی برای پایدار ماندن تغییرات پایدار وجود داشته باشد. گرانت کیز، مدیر تولید Agromillora در فلوریدا، خاطرنشان می کند که آنها هنگام جستجوی نوآوری ها و/یا شیوه های جدید برای سازمان خود، دو هدف اصلی دارند. “هدف اصلی ما این است که یک مباشر محیط زیست باشیم و میزان کل پلاستیکی را که به محل دفن زباله می رود کاهش دهیم. هدف ثانویه ما دستیابی به صرفه جویی در هزینه با پذیرش فناوری جدید است، او توضیح می دهد: «با Air Tray Technologies، ما انتظار داریم که هر دو جعبه را با کاهش استفاده از پلاستیک خود و یافتن تا 50 درصد صرفه جویی در هزینه (بسته به دیگ و قابلمه) بررسی کنیم. مقایسه تامین کنندگان سینی).

شرکت بلک‌مور و شرکای آن به توسعه راه‌حل‌هایی برای تکمیل فن‌آوری‌های Air Tray برای حمایت از آینده پایدارتر و کارآمدتر برای مشتریان خود ادامه خواهند داد تا از موفقیت متقابل اطمینان حاصل کنند.

P1. سینی هوا 8 عیار

خودکارسازی پیچیدگی
هنگامی که به اتوماسیون فکر می کنیم، پیچیدگی و هزینه اجرای اتوماسیون باید مقرون به صرفه باشد و کیفیت کارخانه و راندمان تولید را بهبود بخشد و ضایعات را کاهش دهد. کلیف می گوید: “تکنولوژی های سینی هوا یکی از این راه حل ها برای ما بوده است.”

نیمکت سینی هوا به یک نفر امکان می دهد تا 4000 آستر یا ظروف به اندازه 400 گالن را همزمان جابجا کند. توانایی جابجایی بسیاری از گیاهان در یک زمان، هزینه هر سینی را تا حد زیادی کاهش می دهد. این کار کارکنان را در یک مکان متمرکز برای کاشت، درجه بندی و حمل و نقل نگه می دارد. داشتن یک مکان تولید متمرکز به تولید کننده فرصت می دهد تا به طور موثر خودکار را انجام دهد و بتواند هزینه های نیروی کار را تا 70٪ کاهش دهد.

با کمبود روزافزون نیروی کار همراه با افزایش آگاهی زیست محیطی، بلک مور فناوری Air Tray® را برای بهبود کیفیت کارخانه، راندمان تولید و کاهش ضایعات راه اندازی کرده است. Air Tray Technologies for Ellepot که توسط شرکت Blackmore توسعه یافته است، برای کاربردهای عملی طراحی شده است. بلک‌مور با شرکت‌هایی شریک می‌شود که فناوری‌هایشان مکمل فناوری آنهاست تا بتوانند راه‌حل‌های جامعی ارائه دهند که در سراسر فرآیند تولید یکپارچه شده و برای مشتریان خود ارزش ایجاد کند.

RootZone Sleeve را در: غرفه TPIE 18-20 ژانویه 1925، IPM Essen Jan 24-27 Stand GA-2



منبع

اهمیت ریشه ها پایه ای برای سلامت گیاه است که پرورش دهندگان به دنبال آن هستند. سینی های هوای ثبت شده ساختار مناسب ریشه را ارتقا می دهند و به گیاه معماری ریشه بهینه ای می دهند که کل سلول را پر می کند. Blackmore Partner Cliff Beumel، رئیس مهد کودک Agromillora در کالیفرنیا، تجربه خود را به اشتراک می گذارد. کلیف می‌افزاید: «نکته اصلی این است که محصول کار می‌کند، و همه اینها به رشد Ellepots در سینی مناسب، سینی هوا مربوط می‌شود. الپات ها. ترکیب Air Tray و Ellepot باعث رشد بهتر ریشه از طریق هرس ریشه هوا می شود.

کاهش ردپای کربن در کارخانه های حمل و نقل به مزرعه، به فروشگاه، یا ورودی های در حال تحویل همیشه در حال بررسی است. سینی هوا آگرومیلورا را قادر می سازد تا گیاهی به همان اندازه زنده را در حجم کمتری از خاک رشد دهد تا بتواند گیاهان بیشتری را در یک کامیون جا دهد. مخلوط گلدان کمتر و فضای کمتر برای هر گیاه در یک کامیون به کاهش قابل توجهی ردپای کربن کلی آنها کمک می کند. کلیف توضیح می‌دهد: «ما می‌توانیم سیستم ریشه‌ای تولید کنیم که می‌تواند در طول حمل و نقل بسیار طول بکشد. اگر Ellepot ها را از سینی های هوا بیرون بکشید و قبل از حمل و نقل آنها را کیسه کنید، فضای حمل و نقل شما حتی بیشتر تثبیت می شود.

سینی های هوا همه کاره هستند و در اندازه های مختلف برای حمایت از پرورش دهنده در طول چرخه عمر تولید در دسترس هستند. آنها در هر دو شکل ترموفرم و پلاستیک سخت موجود هستند و به پرورش دهندگان این امکان را می دهند که بهترین سینی را برای کارشان انتخاب کنند. راه‌حل‌های دیگری که مکمل سینی‌های هوا برای تشکیل فناوری‌های سینی هوا هستند، Benching سینی هوا هستند. Ellepots به پرورش دهندگان اجازه می دهد زودتر پیوند بزنند و کارکردن و ادغام با اتوماسیون آسان تر است.

روی زمین یا نیمکت های دائمی
پرورش دهندگان سال هاست که روی زمین یا روی نیمکت های دائمی رشد می کنند و کارکنان را برای جابجایی یک گلدان یا سینی در یک زمان به بیرون می فرستند. این امر نیاز به تعداد زیادی کارمند را که مانند گذشته در دسترس نیستند، همراه با افزایش هزینه های نیروی کار حفظ کرده است. بهینه سازی نیروی کار فعلی ضروری است. پرورش دهندگان به گزینه ای نیاز دارند که وابستگی آنها به نیروی کار را کاهش دهد و سود آنها را افزایش دهد. این جایی است که بنچینگ سینی هوا وابستگی به نیروی کار را کاهش داده و فرصتی برای اتوماسیون با تولید متمرکز ارائه می دهد.

نیمکت نشینی سینی هوا در مزرعه درختی هلندی

مهد کودک ماشین سبز سینی هوا 6 سینی