توسعه گلخانه خرده فروشی در ایالات متحده آمریکا

کورنتین (فلیکس) شاسوانت
مدیر فروش آمریکای شمالی
[email protected]
www.harnois.com



منبع

بنابراین، چنین ساختار گلخانه‌ای چیزی بیش از یک فروشگاه صرف خواهد بود. بلکه یک ابزار بازاریابی و ارتباطی تمام عیار است. “در پایان، گلخانه بخشی از هویت تجاری خواهد بود که یک نقطه عطف واقعی برای فروشگاه (ها) ایجاد می کند.”

نمونه اروپایی
فلیکس می‌گوید که «برای مثال در فرانسه، مراکز باغ بسیار محبوب هستند و مارک‌های بنر بزرگ بر بازار تسلط دارند. مشتریان برای خرید گیاهان و حیوانات خانگی و محصولات محلی و ارگانیک، شراب، آبجو و مهمتر از همه برای زندگی یک تجربه به آنجا می روند. یادم می‌آید وقتی جوان‌تر بودم، این‌ها فروشگاه‌های مورد علاقه من بودند!»

طراحی گلخانه ای منحصر به فرد برای ایجاد یک نقطه عطف
همه ما می دانیم که گلخانه یک ابزار کشت است که حفاظت و عملکردهایی را برای نظارت و کنترل آب و هوا ارائه می دهد. با این حال، فلیکس فکر می کند که یک گلخانه تجاری برای استفاده خرده فروشی باید بیش از این باشد. او خاطرنشان می کند: «افزودن یک گلخانه جدید می تواند یک «تغییر بازی» واقعی برای یک کسب و کار برای جذب مشتریان جدید باشد. “در واقع، یک ساختار روشن و زیبایی شناختی که تهویه غیرفعال را به حداکثر می رساند تا آب و هوای عالی زیر سقف ایجاد شود، مردم را تشویق به خرید و بازگشت می کند. این روزها با افزایش شبکه های اجتماعی و اهمیت داشتن ظاهر خوب، ویروسی تر شده است. اگر می‌خواهید زنده بمانید و تکامل پیدا کنید، باید دیده شوید.»

هارنویز دست یاری می دهد
Harnois بیش از 50 سال است که در حال طراحی و ساخت سازه های فولادی با کیفیت است. او می‌گوید: «در گلخانه‌های هارنویس، ما نیاز مشتریان خود را تحلیل می‌کنیم. این شرکت دارای تجربه قوی در ارائه راه حل برای مراکز باغ در کانادا و ایالات متحده است. علاوه بر این، دپارتمان مهندسی ما می‌تواند در صورت نیاز، نقشه‌های مهر شده را به مقامات محلی در بیشتر ایالت‌ها ارائه دهد. تجربیات متعدد گلخانه‌ای خرده‌فروشی ما به ما این امکان را می‌دهد که رویکردی شخصی برای درک نیازهای شما و طراحی گلخانه بهینه برای گیاهان و مشتریان خود داشته باشیم.

برای اطلاعات بیشتر:
صنایع هارنویس
1044 Rue Principale،
سنت توماس، کبک، کانادا، J0K 3L0
(CA/US): 1-888-427-6647

از زمان همه‌گیری کووید 19، عادات مصرف‌کننده، به‌ویژه در میان افراد جوان، با افزایش علاقه به باغبانی و گیاهان آپارتمانی تکامل یافته است. گلخانه‌های خرده‌فروشی در ایالات متحده نقش اصلی را در این توسعه به دست آورده‌اند. Corenthin (Félix) Chassouant، کارشناس فروش گلخانه و متخصص کشاورزی (MSc)، در بازار اروپا و آسیای جنوب شرقی فعال بود و اکنون در قاره جدید با صنایع Harnois، یک تولید کننده گلخانه معروف در آمریکای شمالی، در قاره جدید است. او می‌گوید: «کار کردن در مناطق مختلف برای درک بهتر تفاوت‌های بازار گلخانه‌ای بین آمریکا، آسیا و اروپا و همچنین برای دیدن اینکه روندهای آینده به کجا خواهند رفت، مفید بود.

بازار رو به رشد در ایالات متحده آمریکا
به گفته وی، صنعت گل در چند سال آینده در آمریکای شمالی تغییر نسلی را تجربه خواهد کرد. او خاطرنشان می‌کند: «در ایالات متحده، با مدرن‌سازی ساختارها و توسعه‌های اخیر، می‌توان روندی را در مراکز باغ نزدیک شهرهای بزرگ مشاهده کرد. همچنین رقابت بیشتری برای جذب تعداد فزاینده ای از مصرف کنندگان (جدید) وجود خواهد داشت. برای متمایز شدن از رقبا، مشاغل باید نوآوری کنند و خود را از دیگران متمایز کنند.