تولیدکننده کشت بافت هندی زیرساخت ها و ظرفیت تولید را گسترش می دهد


تولیدکننده کشت بافت هندی Rise n Shine Biotech Pvt.Ltd، Pune. اخیراً از نظر زیرساخت و ظرفیت تولید خود توسعه یافته است. “اکنون، ما یک آزمایشگاه کشت بافت با تکنولوژی بالا به مساحت 280000 فوت مربع با ظرفیت تولید بیش از 45 میلیون گیاه در سال داریم. این ما را قادر می‌سازد تا به شرکای اتحاد تولید خود در سطح ملی و بین‌المللی برای تولید انواع زراعی مانند خدمات ارائه دهیم. گل‌کاری، باغبانی و محصولات مهدکودکی مانند ژربرا، میخک، ارکیده، گل داودی، جیپوفیلا، لیمونیوم، اسپاتی‌فیلیوم، بروملیاد، آنتوریم، موز، توت‌فرنگی، انار، آناناس، مرکبات، تایلندی گووا و گیاهان مختلف دیگر می‌گوید. Bhagyashree رئیس و مدیر عامل Rise n Shine Biotech Pvt Ltd، پونا، هند.


نمای بیرونی آزمایشگاه

آنها علاوه بر آزمایشگاه کشت بافت، یک آزمایشگاه تحقیق و توسعه به مساحت 8000 فوت مربع نیز دارند. این آزمایشگاه دارای تاییدیه دپارتمان تحقیقات علمی و صنعتی (DSIR) است که دارای امکانات منحصربفرد آزمایشگاه بیولوژیکی مولکولی برای نمایه سازی ویروس است. و دارای 180000 متر مربع هستند. گلخانه های کاملاً کنترل شده این گلخانه‌ها گیاهانی صد در صد عاری از ویروس تولید می‌کنند.»


نمای بالای پلی هاوس

“دوست نیازمند واقعا دوست است”
هند و هلند 75 سال از برقراری روابط دیپلماتیک را جشن گرفتند. دکتر باگیاشری پاتیل توضیح می دهد که امروزه هند و هلند از روابط قوی سیاسی، اقتصادی و تجاری برخوردارند. “Rise n Shine Biotech Pvt.Ltd.، هند همیشه بسیار مفتخر است که با همکاران تجاری ارزشمند در هلند ارتباط دارد.”

او می‌گوید: «دوست نیازمند واقعاً دوست است». “در حال حاضر، بسیاری از کشورها با افزایش قیمت انرژی، اختلالات زنجیره تامین، کاهش عرضه نیروی کار و غیره مواجه هستند که شامل بخش های تجاری هلند نیز می شود. کارشناسان بخش انتظار ادغام قابل توجهی با کاهش 30 تا 40 درصدی کسب و کارها را دارند. بنابراین دوستان، با هم ما بر همه چالش ها غلبه خواهیم کرد. ما دست خود را به کل انجمن تجاری هلند دراز می کنیم تا تولید کشت بافت خود را در هند بسیار انجام دهند. همانطور که می بینید، زیرساخت های ما در مورد ظرفیت ما صحبت می کند.”


تحقیق و توسعه

“چالش های دوست فرصتی عالی برای گسترش محدودیت های خود به منظور پذیرش احساسات جدید و مثبت در مواجهه با ناملایمات و در عین حال راهنمایی برای اطرافیانتان است.”

او به یک ضرب المثل معروف اشاره می کند: “ما می توانیم یک لیوان آب را نیمه خالی یا نیمه پر ببینیم. همه ما در زندگی خود با چالش های متعددی روبرو بوده ایم که به ندرت بسیار ساده هستند. برخی تسلیم می شوند، در حالی که برخی دیگر از آن به عنوان فرصتی برای یادگیری و یادگیری استفاده می کنند. اکنون شما یک فرصت و مزیت دارید تا مشکل کنونی تولید خود را با اتصال به ما حل کنید.

ما با هم بر این چالش‌ها غلبه خواهیم کرد و به چشم‌انداز جدیدی دست خواهیم یافت و می‌توانیم تجربیات جدیدی از زندگی ایجاد کنیم که می‌تواند در کنار هم رشد کشورمان را تقویت کند.»


فضای داخلی آزمایشگاه

بازار گل و گیاه در هند شکوفا شده است
او توضیح می‌دهد که محصولات گل‌کاری Rise n Shine، تولیدکنندگانی را از بنگلور، حیدرآباد و بسیاری از شهرهایی از این قبیل که داستان‌های موفقی از کشاورزان و پرورش دهندگان گل دارند، توسعه داده است. “یکی از کشاورزان خوشحال آقای نارایان سوامی از بنگلور است که نتایج و مزایای بسیار خوبی از تولید ژربرا از گیاهان عرضه شده توسط Rise n Shine به دست آورد. بازار گل و گیاه در هند با حمایت دولت و همچنین ابتکار عمل از طریق بسیاری از افراد در حال شکوفایی است. تلاش مشترک انجمن به نفع کشاورزان.”


تیم Rise n Shine Demo House به همراه GM Floriculture: آقای شروان کمبل و مسئول بازاریابی آقای گیریش

“مطالعه بازار ما یک فرآیند مستمر است. ما از مشتری نهایی بازخورد منظم می گیریم و به محصولی که تقاضا دارد و برای مشتریان سودمند است پاسخ می دهیم. تیم بازاریابی دانش فنی و مهارت قوی برای ارائه دیدگاه های منحصر به فرد و بررسی استراتژی های نوآورانه دارد. آنها همچنین روندهای صنعت را پیش‌بینی می‌کنند و راهنمایی‌های به‌موقع را برای رضایت مشتری و تضمین رضایت مشتری ارائه می‌کنند.”


دکتر باگیاشری پاتیل

“این رهبر بزرگ و رویا در پشت این مجموعه منحصر به فرد، دکتر باگیاشری پاتیل، رئیس و مدیر عامل گروه شرکت های Rise n’ Shine، پونا است.”

برای اطلاعات بیشتر:
Rise n’ Shine
مزارع Datta Prabha Ganeshwadi Theur
پونا 412110 ماهاراشترا هند
T: +91-20-66785700، M: +9146188919
E: [email protected]
www.risenshine.in



منبع