تولیدکنندگان به دلیل تاریکی بهار دیرتر سایه می زنند.

برای اطلاعات بیشتر:
ریچارد هاگدورن
دایره سفید
[email protected]
www.whitecircle.nl



منبع

ریچارد تاکید می کند: “SunLess درصد سایه بالایی برای محصولات شما ایجاد می کند. برای جلوگیری از تلفات تولید، باید محصول خود را در طول روزهای گرم تابستان از آفتاب سوزان محافظت کنید.” کاهش دما در روزهای گرم تابستان، سطح استرس را برای محصولات کاهش می‌دهد، که استانداردی برای اندازه‌گیری موفقیت عوامل سایه‌انداز است. اما زمان‌بندی مناسب برای تولیدکنندگان اهمیت زیادی دارد – شما نمی‌خواهید خیلی زود یا خیلی دیر انجام دهید. از این نظر، ما خوشحالیم که راه حلی را در اختیار پرورش دهندگان قرار دادیم که بتوانند خودشان مخلوط و استفاده کنند، بنابراین همیشه به موقع هستند.”

کاهش دما
کاهش دما در طول روزهای گرم تابستان برای کاهش سطح استرس در محصولات بسیار مهم است، اما دریافت نور تا حد امکان برای محصولات شما برای سودآوری یک شرکت نیز اهمیت حیاتی دارد – به همین دلیل است که در بهار تاریک سال 2023، پرورش دهندگان تمایل داشتند. تا دیرتر از حد معمول از عوامل سایه انداز گلخانه ای خود استفاده کنند.

“فرآیند تولید منحصر به فرد ما به ما اجازه می دهد تا تمام محصولات SunLess را به صورت پودر توزیع کنیم. ما قدرت یک عامل مایع را بدون آب ترکیب کرده ایم که منجر به سطل های کمتر در هکتار، هزینه های حمل و نقل پایین تر و کاهش انتشار CO2 می شود. این تضمین می کند که تولید کنندگان می توانند ریچارد توضیح می دهد که محصول را با بهترین قیمت ممکن به دست آورید و 40٪ در هزینه های حمل و نقل و بنابراین مستقیماً در هزینه های محصول در مقایسه با عوامل سایه انداز مایع صرفه جویی کنید.

او اضافه می‌کند که عامل سایه‌انداز جدید توسعه‌یافته آن‌ها مبتنی بر زیست‌محور است و آن را به جایگزینی پایدار برای اکثر محصولات موجود امروزی تبدیل می‌کند. ما در حال برداشتن گام‌هایی در مقرون‌به‌صرفه و پایداری بدون به خطر انداختن کیفیت هستیم.»

امسال، به دلیل تیره‌تر از حد معمول بهار، استفاده از عوامل سایه‌انداز گلخانه‌ای نه تنها در کانادا و ایالات متحده، بلکه در برخی از کشورهای اروپایی نیز به تعویق افتاد. ریچارد هاگدورن از White Circle می‌گوید: «به طور معمول، سایه‌زنی گلخانه‌ای در مناطقی مانند شمال آفریقا، اسپانیا و فرانسه در ماه مارس رخ می‌دهد، اما امسال این سایه‌زنی به اواخر آوریل و می به عقب کشیده شده است. او وضعیت آب و هوا را به دقت دنبال می‌کند، زیرا شرکت تازه‌ایافته، محصول عامل سایه‌زن مبتنی بر زیست خود SunLess را به کشاورزان این مناطق تحویل داده است.

ریچارد با White Circle، یک شرکت نسبتاً جدید فعال در بازار سایه گلخانه، همکاری می کند. پس از شروع آن در سال 2022، این سال تاکنون شامل بازدید از نمایشگاه های تجاری متعدد در فرانسه، آلمان و چین بوده است، جایی که آنها با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کردند. از طریق جلسات آنلاین و برخوردهای رو در رو با فروشندگان، آنها با موفقیت به مرحله بعدی که شامل استفاده از محصول در چندین گلخانه در کشورهای مختلف بود، پیشرفت کردند. در حال حاضر کاربران شروع به پیاده سازی SunLess کرده اند که عکس های پیوست شده گواه آن است. عامل سایه با موفقیت در مناطقی مانند آمریکای شمالی و آفریقا اعمال شده است.