تولید آنتی بیوتیک طبیعی علیه قارچ ها و باکتری ها

Lalstop K61 یک قارچ کش بر پایه باکتری استرپتومایسس K61 است. این باکتری یک آنتی بیوتیک طبیعی (استرپتومایسین) و اکسین (هورمون گیاهی که رشد ریشه را تحریک می کند) تولید می کند. Lalstop K61 یک باکتری قوی خاک است که می تواند با قارچ کش های شیمیایی مختلف مخلوط شود. همچنین به طور طبیعی آنتی بیوتیک تولید می کند، بنابراین غلظت آن سنگین نیست.


سخنرانی آنلاین در 4 مه علاوه بر تأثیر روی Pythium، تأثیر فوزاریوم را نیز نشان خواهد داد.

سمت راست تصویر زیر یک ظرف پتری پر از Pythium را نشان می دهد، در حالی که سمت چپ یک ظرف پتری را نشان می دهد که Lalstop K61 به طور پیشگیرانه در آن استفاده شده است. در ظرف پتری سمت راست، می توانید ببینید که Pythium در کل ظرف پتری (یک مه سفید بزرگ) ایجاد شده است. در ظرف پتری سمت چپ، مشاهده می شود که کاربرد پیشگیرانه Lalstop K61 به وضوح از توسعه Pythium جلوگیری می کند. فلش سبز نشان دهنده منطقه عاری از Pythium است. وقتی Lalstop K61 به طور پیشگیرانه روی ریشه های محصول شما وجود دارد، منطقه عاری از Pythium مشابهی را در آنجا ایجاد می کند.

پنجشنبه 4 مه 2023 در ساعت 15:00 می توان به صورت آنلاین نحوه برخورد Lalstop K61 با Pythium و Fusarium را در رینگ (پتری دیش) تماشا کرد. حدود نیم ساعت طول خواهد کشید. برای تماشای این یک ایمیل به Aukje Veldstra ([email protected]) یا Frederike Menage ([email protected]) ارسال کنید.


Aukje ظروف پتری را در روزهای حفاظت از محصول 2023 ارائه می دهد

توسعه ریشه بهبود یافته است
Lalstop K61 علاوه بر آنتی بیوتیک ها، اکسین نیز تولید می کند. اکسین ها هورمون هایی هستند که رشد ریشه را تحریک می کنند. بنابراین، محصول همچنین ریشه های بیشتری را توسعه می دهد و شادابی محصول را بهبود می بخشد. از آنجایی که پیتیوم و فوزاریوم انگل‌های ضعیف هستند، بهبود رشد ریشه و در نتیجه انعطاف‌پذیری بهبود یافته نیز به طور غیرمستقیم محافظت بیشتری در برابر این قارچ‌های موجود در خاک ایجاد می‌کند.

روزهای حفاظت از محصولات در مرکز جهانی هورتی در Naaldwijk در 19 و 20 آوریل برگزار شد. طی این روزها، ECOstyle Professional آزمایشی از قارچ کش بیولوژیکی Lalstop K61 بر علیه قارچ های خاک Pythium و Fusarium ارائه کرد. به دلیل علاقه، ECOstyle یک بار دیگر این آزمایش را به صورت آنلاین ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر:
ECOstyle
Ecomunitypark 1
8431 SM Oosterwolde
تلفن: +31 (0) 516 4321 22
www.ecostyle.nl



منبع محافظت در برابر پیتیوم و فوزاریوم
آنتی بیوتیک ها رشد قارچ ها و باکتری های بیماری زا را کاهش می دهند. به عنوان مثال، زمانی که Lalstop K61 از قبل روی ریشه های محصول شما توسعه یافته باشد، Pythium نمی تواند توسعه یابد.