“تولید میموزا کمتر، قیمت ها بالاتر”

تولید کمتر، قیمت بالاتر
تقاضا مشابه سال گذشته است، اما تولید کمتر است و قیمت Mimosas بالاتر بود. او می گوید: «تولید حدود 15 درصد کمتر و قیمت ها حدود 20 درصد بالاتر بود. دلیل تولید کمتر این است که بخشی از میموزا که در تپه ها تولید می شود به موقع گلدهی نشده است، اما آنهایی که در سطح دریا تولید می شوند گلدهی شده اند. میموزاها عمدتاً در منطقه Sanremo و عمدتاً در خارج از آن رشد می کنند، بنابراین شرایط آب و هوایی خوب بسیار مهم است.

حاشیه های کمتر
اگرچه کویلیچی از نتایج امسال راضی است، اما امسال یکی از بهترین سال های آنها نیست. “چالش اصلی تکرار عملکردهای سال گذشته بود. ما این کار را انجام دادیم، اما در نهایت حاشیه ها کمتر شد، عمدتاً به دلیل قیمت های سوپرمارکت های زنجیره ای که از چند ماه قبل ثابت شده بودند.”

برای اطلاعات بیشتر
فلورا توسکانا
ایمیل: [email protected]
www.floratoscana.it



منبع

فصل شلوغ
از سال 1946 میموسا به عنوان گل نمادین به روز زن، به ویژه در ایتالیا و کشورهای شرقی، اختصاص یافته است. فلورا توسکانا یک تعاونی در بخش باغبانی ایتالیا است و فقط در این زمان از سال میموسا می‌فروشد. Quilici می‌گوید: «ما جعبه‌های میموزا را به عمده‌فروشان و دسته گل‌ها را به سوپرمارکت‌های سراسر کشور می‌فروشیم. بخش دسته گل سازی فلورا توسکانا معمولاً حدود 1.5 هفته قبل آماده سازی خود را آغاز می کند. و دوشنبه شلوغ ترین روز امسال بود. پس از فستا دلا دونا، فصل بهار فلورا توسکانا آغاز خواهد شد.

امروز روز زن است و در ایتالیا این جشن را Festa fella Donna می نامند و با میموسا جشن می گیرند. مردان به زنان زندگی خود یک دسته میموزا یا یک دسته گل می دهند که باید شامل میموسا باشد. در دپارتمان دسته گل سازی فلورا توسکانا، چندین شب متوالی برای تامین سوپرمارکت ها کار کرده اند. شلوغ ترین روز دوشنبه بود و دیروز عرضه را نهایی کردند. امسال چطور بود؟ لوکا کویلیچی، مدیر فروش صادراتی فلورا توسکانا، توضیح می دهد.