تگزاس A&M AgriLife اولین گلخانه فنوتیپ دقیق خودکار را معرفی کرد


این گلخانه که در 3950 Finfeather Road در مرکز رشد و فنوتیپ گیاهی تگزاس A&M واقع شده است، توسط جایزه ابتکار تحقیقاتی رئیس جمهور تامین می شود و با جایزه ابتکار تحقیقاتی دانشگاه فرماندار مطابقت دارد. تجهیزات رباتیک اضافی توسط جایزه صندوق توسعه تحقیقات تامین می شود. بودجه ساخت این تاسیسات 3.5 میلیون دلار برآورد شده است. (عکس تگزاس A&M AgriLife توسط مایکل میلر)

بودجه طرح پژوهشی
این گلخانه که در 3950 Finfeather Road در مرکز رشد و فنوتیپ گیاهی تگزاس A&M واقع شده است، توسط جایزه ابتکار تحقیقاتی رئیس جمهور تامین می شود و با جایزه ابتکار تحقیقاتی دانشگاه فرماندار مطابقت دارد. تجهیزات رباتیک اضافی توسط جایزه صندوق توسعه تحقیقات تامین می شود. بودجه ساخت این تاسیسات 3.5 میلیون دلار برآورد شده است.


(سمت چپ) کلیف لمب، دکترای تگزاس A&M مدیر تحقیقات AgriLife. جفری دبلیو ساول، دکترا، معاون و رئیس بخش کشاورزی و علوم زیستی. جان شارپ، رئیس سیستم دانشگاه تگزاس A&M؛ و ست موری، Ph.D.، پرورش دهنده ذرت تحقیقاتی A&M AgriLife در تگزاس و صندلی وقف یوجین باتلر در بخش علوم خاک و محصول. (عکس تگزاس A&M AgriLife توسط مایکل میلر)

لمب گفت: “این همچنین بستری برای تحقیقات بین رشته ای خواهد بود که در آن فیزیکدانان، بیوشیمی ها و مهندسان در کنار دانشمندان میدانی در زمینه خاک، گیاهان، میکروب ها، حشرات و سایر رشته های مرتبط کار خواهند کرد.”

برای اطلاعات بیشتر:
تگزاس A&M AgriLife Extension
www.agrilifetoday.tamu.edu

این گلخانه بخشی از تأسیسات رشد و فنوتیپ کردن گیاهان A&M AgriLife تگزاس است که شامل مرکز بورلاگ برای بهبود محصولات جنوبی نیز می شود.

او گفت: «این دانشمندان آینده جدیدترین مهارت‌ها و فن‌آوری‌های مورد نیاز برای توصیف تعاملات گیاهی و عوامل استرس‌زا را خواهند آموخت و دست به دست هم با تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان کار خواهند کرد.» تسهیلات گلخانه ای به اعضای هیئت علمی در جذب کاندیداهای برتر تحصیلات تکمیلی و بودجه اضافی فدرال و صنعتی در این مناطق کمک خواهد کرد.

«محققان می توانند محیط هایی را که به طور طبیعی در این زمینه اتفاق می افتد، تکرار کنند. فناوری به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از روبات‌ها و حسگرها، ویژگی‌ها را به‌طور مستقل و با دقت بسیار بالا اندازه‌گیری کنید.»

این مرکز زیرساخت منحصربفردی را برای فنوتیپ خودکار دقیق به دانشکده A&M تگزاس ارائه می‌کند که به طور قابل توجهی پیشرفت بهبود محصول را تسریع می‌کند و امکان چرخه‌های تکراری بهینه‌سازی و کالیبراسیون را فراهم می‌کند.

او خاطرنشان کرد که فناوری جدید به پیشرفت کشاورزی ردیفی شهری و سنتی مزرعه کمک خواهد کرد.



منبع

کلیف لمب، مدیر تحقیقات AgriLife، طی افتتاحیه رسمی رسمی گفت: «گلخانه فنوتیپ دقیق خودکار به شرکت تحقیقاتی ما در رسیدگی به چالش‌ها و انتظارات جدید از سیستم غذایی کمک خواهد کرد. جمعیت رو به رشد ما نیاز به سیستم غذایی با کیفیت بالاتری دارد که از بیماری‌های مزمن مرتبط با رژیم غذایی جلوگیری می‌کند و ردپای محیطی کوچک‌تر آن از آب کمتر و ورودی کمتری استفاده می‌کند – اینها چالش‌های بزرگی هستند. گلخانه ما را به عنوان یک رهبر جهانی در کشاورزی دقیق قرار خواهد داد.

تگزاس A&M AgriLife Research با قابلیت‌های سنجش از راه دور و ضبط داده، «آینده تحقیقات کشاورزی» را با گلخانه چند میلیون دلاری خودکار فنوتیپ دقیق خود در پردیس دانشگاه تگزاس A&M در ایستگاه برایان کالج راه‌اندازی کرده است.

لمب گفت که این تسهیلات همچنین به جذب دانشجویان فارغ التحصیل کمک خواهد کرد.

این تاسیسات گلخانه ای همچنین شامل سه گلخانه تحقیقاتی 600 فوت مربعی بدون سیستم های رباتیک است. هر پنج گلخانه دارای سیستم های روشنایی LED پیشرفته و لبه هایی با ارتفاع 19 فوت هستند. محققان آزمایشگاهی و میدانی همچنین می‌توانند به یک سرخانه 1500 فوت مربعی مجهز به اتوکلاو و میز گلدان و همچنین اتاق لیزر و آزمایشگاه معمولی دسترسی داشته باشند.

این مرکز دارای دو گلخانه با سیستم های دروازه ای رباتیک است که یکی 2400 فوت مربع و دیگری 600 فوت مربع است. سیستم دروازه ای آنها تمام طول هر گلخانه را منتقل می کند. بر روی سیستم‌های دروازه‌ای، کامیون‌هایی با بازوهای روباتیک دراز برای انجام فعالیت‌های تحقیقاتی مختلف، مانند نظارت بر سلامت و حرکت گیاهان، در حال چرخش هستند. سر حسگر شامل یک دوربین چند طیفی و یک طیف سنج رامان است.

“پایگاه عطف برای تگزاس A&M AgriLife”
دکتر جفری دبلیو ساول گفت: «این نقطه عطف مهمی برای تحقیقات تگزاس A&M AgriLife، تگزاس A&M AgriLife، و سیستم دانشگاه تگزاس A&M است، زیرا ما همچنان به نوآوری و مقابله با چالش‌های جدید در ارائه راه‌حل‌هایی برای کشاورزی تگزاس و خارج از کشور ادامه می‌دهیم.» .، معاون آموزشی و رئیس دانشکده کشاورزی و علوم زیستی.

با وجود شرایط خشکسالی مداوم تگزاس، این مرکز تحقیقاتی به دانشمندان این امکان را می دهد تا اکتشافات ژنومی محصولات گیاهی را کشف کنند تا یکی از سخت ترین محیط های رشد کشور را جبران کنند.

در ارتباط با ژنومیک پیشرفته و جمع‌آوری داده‌های بزرگ، فناوری گلخانه می‌تواند ترکیبات شیمیایی خاص را شناسایی کرده و بهبود گیاهان زراعی را از طریق اصلاح نژاد و ژنتیک تسریع کند، بهره‌وری و تحمل استرس را به حداکثر برساند.