ثبت نام برای نمایشگاه ملی کارخانه HTA 2023 باز است

الیا جانستون، مدیر بازاریابی HTA، گفت: «نمایشگاه امسال فرصتی بی‌نظیر برای بازدید از بیش از 140 غرفه‌دار ارائه می‌دهد که بهترین گیاهان را از مهدکودک‌های بریتانیا به نمایش می‌گذارند، همراه با همه چیزهایی که تجارت برای فروش گیاهان زیر یک سقف نیاز دارد. بازدیدکنندگان می‌توانند با طیف کاملی از تامین‌کنندگان با انبوهی از نوآوری و تخصص، از دانه‌ها، لامپ‌ها، گیاهان آپارتمانی و طیف وسیعی از گیاهان باغی گرفته تا اطلاعات برچسب‌گذاری و محصول، رسانه‌های رشد، نیمکت‌های نمایشگر و ماشین‌آلات ملاقات کنند.

برای اطلاعات بیشتر
انجمن صنفی باغبانی
www.the-hta.org.uk



منبع

هیئت داوران امسال شامل اما آلن (RHS)، اندی بونکر (مرکز باغ آلتون)، کت کوئینی (مرکز باغ بنی‌بگ)، مایکل پری (آقای پلنت گیک) و کریس یانگ (RHS) با مدیر باغبانی مشاوره HTA، پیپا گرین‌وود و مدیر پشتیبانی باغبانی مارتین سیمونز نظارت می کند. RHS حامی جوایز گیاه جدید است و Joy of Plants همه آثار را تأیید می کند.

دهکده HTA مرکز همه چیز HTA است و فرصتی را برای اطلاع از آخرین ابتکارات و ملاقات با تیم HTA فراهم می کند. هر آنچه HTA برای ارائه دارد، از جمله عضویت، آخرین به‌روزرسانی‌های خط‌مشی، اطلاعات بازار، پایداری و همچنین کوپن‌های هدیه باغ ملی را به نمایش می‌گذارد.

Meet the Buyer سال گذشته در نمایشگاه ملی کارخانه راه‌اندازی شد و دوباره در نمایشگاه امسال میزبانی می‌شود و به غرفه‌داران این امکان را می‌دهد که یک به یک زمان داشته باشند تا با ترکیبی از خریداران خرده‌فروشی صحبت کنند. این در یک منطقه اختصاصی در نمایشگاه با حمایت Green Solutions Software UK برگزار می شود.

جوایز رای بازدیدکنندگان بخش محبوبی از نمایشگاه ملی گیاهان است که به بازدیدکنندگان این فرصت را می دهد که نظر خود را بیان کنند و برنده در روز دوم نمایش اعلام می شود.

نمایشگاه ملی گیاهان انجمن صنفی باغبانی (HTA) این ماه در NAEC Stoneleigh در سه‌شنبه، 20 و چهارشنبه، 21 ژوئن 2023 بازمی‌گردد. با تمرکز عظیمی از تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان بریتانیایی زیر یک سقف، این رویداد کلیدی در تقویم باغبانی که بهترین باغ‌بانی بریتانیا را به نمایش می‌گذارد، از رشد تا خرده‌فروشی و طراحی گرفته تا محوطه‌سازی و همه چیز در این بین.

Planet Mark میزبان سمیناری با Hillier Nurseries خواهد بود تا در مورد موفقیت‌ها و چالش‌هایی که Hillier Nurseries از طریق برنامه پایداری شرکت خود تجربه کرده‌اند و اینکه چگونه فروشگاه‌های خود را با جاه‌طلبی‌های خالص صفر تطبیق داده و نوسازی می‌کنند، بحث کند. بعلاوه، بحث‌های روشن‌فکرانه و متخصصان زیادی وجود خواهد داشت که به بازدیدکنندگان کمک می‌کند تا از آخرین روندهای بازار و به‌روزرسانی‌های سیاسی مؤثر بر صنعت مطلع شوند.

جوایز نیو پلنت که مورد علاقه بازدیدکنندگان و غرفه داران است، در مرکز نمایشگاه قرار می گیرد و رنگ و علاقه کاملی را ارائه می دهد. با جذب سالانه بیش از 100 ورودی، این مکانی است که می‌توانید چیزهای جدید و موجود در بازار را برای فصل بعد ببینید. دسته بندی ها برای سال 2023 گیاهان چند ساله علفی، یک ساله، گیاهان آپارتمانی و درختان، درختچه ها و کوهنوردان (از جمله مخروطیان) هستند. دسته بندی های جوایز روز سه شنبه 20 خرداد ماه داوری و اعلام خواهند شد.

ثبت نام برای شرکت در نمایشگاه ملی گیاهان رایگان است و اکنون در Nationalplantshow.co.uk باز است

تئاتر سمینار که توسط سینکلر حمایت می شود، میزبان تعدادی جلسات تعاملی و آموزنده رایگان در طول نمایش دو روزه خواهد بود، از جمله اولین برنامه Hort-Talk LIVE! پادکست، که بر اهمیت کارآموزی و آموزش در صنعت باغبانی تمرکز خواهد کرد. فشار فزاینده ای بر صنعت برای جذب و حفظ کارمندان وجود دارد و در این جلسه به پشتیبانی موجود پرداخته می شود.