جاش مک اینتایر به عنوان مدیر فروش به رویال برینکمن می پیوندد

رویال برینکمن یک سازمان خانوادگی است که به ایجاد آینده ای بهتر و پایدار برای کارآفرینان در باغبانی حفاظت شده اختصاص دارد. بیش از 135 سال پیش در هلند شروع به کار کرد، اکنون پانزده شعبه و بیش از 500 کارمند در سراسر جهان دارد. گروه رویال برینکمن به طور قابل اعتماد در بیش از 100 کشور با طیف گسترده ای از محصولات با فلسفه محلی برای محلی به مشتریان خدمات ارائه می دهد. بخش کانادایی رویال برینکمن طیف وسیعی از محصولات باغبانی با کیفیت را در اختیار کشاورزان کانادایی قرار می دهد که در سطح جهانی تهیه می شوند اما در محلی ذخیره می شوند. پرورش دهندگان می توانند به دانش و تخصص بین المللی که توسط تیمی از متخصصان فروش و کشاورزی مستقر در محلی پشتیبانی می شود دسترسی داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر:
رویال برینکمن
[email protected]
www.royalbrinkman.com



منبع

جاش مک اینتایر بیش از 15 سال تجربه فروش در محصولات تغذیه گیاهی، محرک های زیستی و بیولوژیک دارد. او در جنبه های مختلف کشاورزی انتاریو، از محصولات ردیفی گرفته تا باغبانی گلخانه ای و مزرعه، کار کرده است.

ریشه های او در کشاورزی عمیق است. او که در یک مزرعه بزرگ شد، در همان ابتدا به اشتیاق خود برای کمک به کشاورزان پی برد و الهام گرفت که در دانشگاه گوئلف در رشته کشاورزی با تمرکز بر علوم گیاهی تحصیل کند.

کامرون فوردایس، مدیر کل رویال برینکمن کانادا، گفت: «این در نهایت ارائه بهترین خدمات ممکن است. “مدیران حساب ما ارتباط خط مقدم با مشتریان ما هستند. افزودن فردی با مهارت و تجربه رهبری جاش به سرپرستی آن تیم به نفع پرورش دهندگانی است که ما به آنها خدمات می دهیم. همانطور که به رشد خود ادامه می دهیم، مهم است که از تیم خود حمایت کنیم تا آنها بتوانند بهتر عمل کنند. برای مراقبت از مشتریان خود.”

رویال برینکمن کانادا جاش مک اینتایر را به عنوان مدیر فروش جدید خود استخدام کرده است. جاش بر تیم فروش فنی مستقر در هر دو دفتر Guelph و Kingsville نظارت خواهد کرد.