جایگاه خود را در جوایز بین المللی پرورش دهنده سال AIPH 2023 ایمن کنید



منبع اکنون بلیت‌ها برای جوایز پرورش‌دهنده سال بین‌المللی AIPH (IGOTY) که در 24 ژانویه 2023 در هتل آتلانتیک در کنار IPM Essen، آلمان برگزار می‌شود، موجود است.

سیزدهمین دوره جوایز AIPH IGOTY با حمایت اصلی حامی رویال FloraHolland و شریک موسس FloraCulture International، بهترین عملکرد در باغبانی را توسط مهدکوه های برتر تولید زینتی از سراسر جهان به رسمیت می شناسد و تخصص و انرژی را که به این صنعت می دهند تجلیل می کند.

از میان این دسته‌ها، تنها یک برنده تاج «برترین تولیدکننده سال ۲۰۲۳ بین‌المللی AIPH» را دریافت می‌کند و «گل رز طلا» را دریافت می‌کند – پرطمطراق‌ترین جایزه صنعت که آخرین بار توسط مترولینا گلخانه‌ها، ایالات متحده برنده شد.

AIPH بار دیگر با Jungle Talks برای دومین جایزه جوان بین المللی پرورش دهنده سال همکاری کرد. شرکت‌کنندگان دوره کارشناسی ارشد مدیریت حرفه‌ای Jungle Talks فرصتی خواهند داشت تا ایده‌های خود را برای هیئت داوران مطرح کنند و الهام‌بخش‌ترین نامزد به عنوان برنده انتخاب خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر:
AIPH
www.aiph.org

مراسم جوایز IGOTY 2023 امسال به اسن آلمان بازمی‌گردد تا با نمایشگاه تجاری مورد انتظار IPM Essen همزمان شود. رویداد عصرانه شامل پذیرایی نوشیدنی با غذای فراوان و فرصتی برای برقراری ارتباط با دیگران در صنعت است. پس از آن، جوایز به پنج بخش اهدا می شود: گل ها و پیازهای بریده، گیاهان جوان، گیاهان و درختان تمام شده، پایداری، و کسب و کار الهام بخش.

“این گواهی بزرگ برای کل تیم ما، تمام 3000 کارمند ما، همه کسانی که در آمریکا بازگشته اند، که این کار را ممکن کردند، است. آبه ون وینگردن، یکی از مدیران اجرایی گلخانه های مترولینا، گفت: این گل رز طلایی نشان دهنده تمام کاری است که همه انجام می دهند.