جدیدترین زن پیشرو در MIA

در طول هفته زنان در هوانوردی امسال – که در سال 2010 به مناسبت سالگرد اولین گواهینامه خلبان زن جهان در 8 مارس 1910 ایجاد شد – فرودگاه بین المللی میامی جدیدترین مدیر زن خود و بیشترین تعداد زن در تیم رهبری ارشد خود را جشن می گیرد.

قبل از پیوستن به تیم رهبری MIA، ریج از سال 2019 تا 2022 به عنوان معاون خدمات مشتریان در فرودگاه لوگان بوستون خدمت می کرد. پیش از این، او سمت های مدیریتی مختلفی را در امریکن ایرلاینز بر عهده داشت و پیش از این به عنوان مدیر خدمات مشتریان در مراکز این شرکت هواپیمایی در سانفرانسیسکو و دالاس فعالیت می کرد. پیشرفت به سمت های مشابه در بوستون، لس آنجلس، و واشنگتن دی سی آخرین سمت او در امریکن ایرلاینز به عنوان مدیر کل در فرودگاه مترو دیترویت بود. دنیس فارغ التحصیل دانشگاه ماساچوست با مدرک لیسانس در رشته جامعه شناسی است.

با انتصاب دنیس ریج به عنوان دستیار مدیر عملیات MIA در آگوست 2022، پنج زن اکنون در میان 13 مدیر ارشد مسئول اداره یکی از شلوغ ترین فرودگاه های بین المللی جهان و سریع ترین فرودگاه ایالات متحده در ظرفیت صندلی های هواپیما از سال 2019 در حال رشد هستند.

“چیزی که من در مورد کار در MIA و به طور کلی در هوانوردی بیشتر دوست دارم این است که هیچ روزی مانند روز گذشته نیست؛ شما هر روز چالش های جدیدی را یاد می گیرید و تجربه می کنید. چیزی که باعث افتخار من به عنوان یک زن در هوانوردی است، جامعه ای است که در بین هر یک از آنها به اشتراک می گذاریم. من این فرصت را داشته ام که برای زنان دیگری در هوانوردی کار کنم که درها را برای بهبود صنعت خراب کردند. قبلاً زنان بسیار کمی را در کابین خلبان می دیدیم و اکنون شاهد فارغ التحصیلی کلاس های کادت پر از خلبانان زن آینده هستیم. من می‌خواهم امروز رهبری کنم و برای آینده هوانوردی هیجان‌زده هستم.» دنیس ریج، دستیار مدیر عملیات MIA

در نقش جدید خود، ریج مسئول نظارت بر بخش‌های ترمینال، لندساید و ایرساید در MIA و چهار فرودگاه هوانوردی عمومی کانتی است – نیروی کاری متشکل از بیش از 450 کارمند بخش هوانوردی میامی داد. حوزه های مسئولیت او شامل یک فرودگاه چهار باند – نهمین شلوغ ترین فرودگاه جهان در سال 2021 – و هفت میلیون فوت مربع فضای ترمینال است. ریج همچنین با گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده (CBP) و اداره امنیت حمل و نقل (TSA) برای مدیریت 11 ایست بازرسی امنیتی فرودگاه و سه مرکز بازرسی فدرال، که از دومین تعداد مسافران بین المللی در بین تمام فرودگاه های ایالات متحده استقبال می کنند، همکاری می کند.

منبع: miami-airport.com



منبع