“جدید در مورد این مفهوم، ارائه محصول دیجیتال برای مصرف کننده است”

جدید در مورد این مفهوم ارائه محصول دیجیتال برای مصرف کننده است. “با استفاده از تصاویر سه بعدی گرفته شده، مصرف کنندگان می توانند آزادانه در اطراف یک تراس پشت بام حرکت کنند و نمونه هایی را برای بالکن خود انتخاب کنند یا اطلاعات گیاهان را در نقاط تماس خاص مشاهده کنند. تور مجازی را می توان در شهرهای مختلف پخش کرد و برای مخاطبان گسترده ای در دسترس قرار می گیرد. وب‌سایت جدید www.yo-urban.eu. کد QR که به طور گسترده بر روی آگهی‌ها، برچسب‌ها و بسته‌بندی‌ها ارسال می‌شود، دسترسی مستقیم را از طریق تلفن هوشمند فراهم می‌کند.”

“شهری هستی؟” ریچارد پتری از RiPlant از طرف شرکت معروف اصلاح نژاد ساکاتا در تابستان 2021 به انتهای این سوال رسید. در مجموع 4000 خانوار نماینده در چهار کشور مصرف کننده اروپای شمالی مورد بررسی قرار گرفتند. مردم این کشورها کجا و چگونه زندگی می کنند؟ آیا آنها به بالکن یا باغ دسترسی دارند؟ آنها چه فوایدی را با گیاهان مرتبط می کنند و مشکلات در کجا رخ می دهد؟

این مبنایی برای توسعه مفهوم YoUrban® بود. در اینجا، گونه های کمی اما گلدار نقش اصلی را بازی می کنند. پتری می افزاید: «با این حال، گسترش سریع محدوده کارخانه YoUrban® منتفی نیست.

برای اطلاعات بیشتر:
RiPlant GmbH
ریچارد پتری،
Am Heidehof 24، 14163 برلین، آلمان
ایمیل: [email protected]
https://riplant.com/



منبع پتری توضیح می دهد که نتایج در همه کشورها قابل مقایسه بود. “اکثریت قریب به اتفاق جمعیت در محیط های مسکونی شهری و حومه شهر زندگی می کنند. تقریباً همه آنها به فضاهای بیرونی دسترسی دارند، اگرچه اغلب محدود هستند و به طور مثبت در مورد گیاهان فکر می کنند. با این حال، آنها به کمک بیشتری در مراقبت از آنها نیاز دارند.”

همه کسانی که به مفهوم YoUrban علاقه مند هستند می توانند محصولات را به صورت زنده در مرکز کشف در IPM تجربه کنند و با استفاده از عینک های VR با وضوح بیشتری در پشت بام گاردن قدم بزنند.


باغ بام YoUrban®

یک آستین کاغذی چشم نواز و پایدار برای ارائه محصول زنده در محل فروش ایجاد شد. این امر باعث می‌شود که محصولات YoUrban در خرده‌فروشی بیشتر قابل مشاهده باشند و آستین نیز ماندگاری محصول را بهبود می‌بخشد، به ویژه در خرده‌فروشی‌های غیرتخصصی، همانطور که آزمایش‌های طولانی مدت ماندگاری نشان داده‌اند.