جزئیات Flowers Software مشارکت جدیدی را با Rosaprima راه اندازی کرد

گل‌فروشان اکنون می‌توانند هنگام استفاده از خطوط تولید ویژه Rosaprima، رویدادهای خود را به‌طور مناسب قیمت‌گذاری کنند و در مورد انواع گل رز جدید که ممکن است نیاز به آشنایی بیشتر با آنها داشته باشند، بیاموزند. این همکاری نیاز به شمارش اقلام خسته کننده و ورود دستی را از بین می برد. توابع ریاضی با چند کلیک انجام می شود و باعث صرفه جویی در ساعت ها در محاسبات و خطاهای احتمالی می شود. با کمک Details، گلفروشان می توانند به فرآیندهای خود اطمینان داشته باشند و اطمینان داشته باشند که محصولات ممتاز را برای رویدادهای خود دریافت می کنند.

انواع محبوب گل رز، شقایق، و ranunculus از دسامبر امسال در گالری منابع جزئیات در دسترس خواهند بود. جزئیات اعضا می توانند تصاویر شکوفه Rosaprima را در پیشنهادات سفارشی خود بگنجانند تا کیفیت محصولات را به نمایش بگذارند و چشم انداز رویداد خود را زنده کنند.

“ما هیجان زده و مفتخریم که محصولات Rosaprima را به جزئیات معرفی می کنیم!” کورین هک، مدیر عامل و بنیانگذار نرم افزار Details Flowers گفت. Rosaprima یک برند شناخته شده و محبوب در صنعت گل است و ما از ارائه شکوفه های زیبای آنها به اعضای خود هیجان زده هستیم.

مجموعه جدید Rosaprima در گالری آیتم های جزئیات دارای یک خط کامل از Rosaprima Premium Roses در انواع و اندازه ها است تا خواسته های هر مصرف کننده گل را برآورده کند. مجموعه نفیس گل رز Rosaprima یک گزینه مجلل را برای هر گلفروشی ارائه می دهد تا در رویدادهای خود از آن استفاده کند. جزئیات اعضا می‌توانند مجموعه‌های اقلام و دستور غذا را با محصولات مورد علاقه Rosaprima با قیمت و در دسترس بودن دقیق ایجاد کنند.

تیم Rosaprima گفت: “ما هیجان زده هستیم که با Details Flowers همکاری کنیم، زیرا این برند با ارزش های ما هماهنگ است.” “این نرم افزار کاربر را همراهی می کند و باعث می شود گلفروشان و برنامه ریزان بتوانند به طور موثر کار کنند و به طور خودکار از طریق پلت فرم کار کنند. کل کاتالوگ ما در پلت فرم به مشتریان اجازه می دهد رویدادهای خود را با خارق العاده ترین گل های رز تزئین کنند.”

جزئیات Flowers Software و Rosaprima همکاری جدیدی را اعلام کردند. از طریق این همکاری، کاربران Details می‌توانند از پلتفرم نرم‌افزار Details با مجموعه‌های شکوفه ویژه Rosaprima برنامه‌ریزی، استفاده و دسترسی داشته باشند.

“ما هیجان زده هستیم که مشتریان اکنون می توانند به طور مستقیم در پلتفرم Details Flowers در دسترس بودن انواع ما را نقل قول کرده و مشاهده کنند. همه می توانند به سرعت مسیر خود را تغییر دهند تا هر گونه گل رز و گل را از کاتالوگ ما رزرو کنند و آنها را از طریق هر یک از عمده فروشان شریک خود دریافت کنند. ما رانده هستیم. با ارائه خدمات مشتری برجسته به مشتریان خود، و این مشارکت قطعا بخشی از آن است.”



منبع