جهش اساسی سیستم در هنگام رشد گیاهان پیازی قابل دستیابی است



منبع بخش عمومی به طور کامل ضبط شده است و می توانید در وب سایت Greenport Duin-en Bollenstreek مشاهده کنید. ارائه های محققان را نیز می توان در آنجا یافت. فیلم بعد از شب به زودی پخش خواهد شد.

تفاوت های قابل توجهی بین لامپ های مورد مطالعه وجود دارد. به نظر می رسد با کالا بتوان کشت در گلخانه را تسریع کرد. در مورد لاله ها، تحقیقات گسترده ای در مورد فتوسنتز انجام شده است که بینش جدیدی در مورد نور و دمای مطلوب ارائه می دهد. افزایش ظرفیت تکثیر امکان پذیر به نظر می رسد اما همچنان به تحقیقات بیشتری نیاز دارد. تعقیب سنبل دشوار است، اما امکاناتی برای تکثیر وجود دارد، به عنوان مثال، با بریدن پیاز یا سوراخ کردن اندازه های کوچکتر (12). با گل نرگس و آماریلیس، تمرکز بر افزایش نتیجه فراق است. به نظر می رسد جدا شدن زودهنگام و نگهداری گرم با آماریلیس به خوبی کار می کند. این اولین نتایج است و تحقیقات حدود 1.5 سال ادامه خواهد داشت. اطلاعات را می توان در وب سایت www.vitaleteelt.nl en de WUR یافت

برای اطلاعات بیشتر:
دانشگاه و تحقیقات واگنینگن
www.wur.nl

رشد متفاوت و تمیزتر، با بقایای کمتر، محصولات حفاظتی محصول و کوددهی. اگر نتایج پروژه جهش اساسی سیستم PPP خوب باقی بماند، این می تواند به یک “عادی جدید” تبدیل شود. در جلسه 4 اکتبر، نتایج پروژه PPP جهش اساسی سیستم به اشتراک گذاشته شد.

پس از استراحت، شرکت‌کنندگان به گروه‌های موضوعی تقسیم شدند، هر موضوع: بدون ویروس، پرش سیستمی، کالا، لاله، و نرگس و آماریلیس. نتایج، اما همچنین چالش‌هایی که تولیدکنندگان و محققان برای آینده و پروژه می‌بینند، مورد بحث قرار گرفت. تعدادی از مسائل چندین بار در بحث مطرح شد، مانند هزینه، نیاز به انواع مقاوم و مشکلات مواد کشت بافت. پیشنهادات و نکات بسیاری نیز ارائه شد، مانند تحقیقات بیشتر در مورد دشمنان طبیعی برای پیاز گل، پول بیشتر برای تحقیقات طولانی مدت تر و اساسی تر، نگاه دقیق به تحقیقات قبلی، و مهمتر از همه، استفاده از دانش گسترده حاصل از عمل. . شرکت کنندگان از چالش های پیش روی این بخش آگاه بودند، اما همچنین امید وجود دارد که نوآوری بار دیگر به راه حل هایی منجر شود.

در این بخش اول شب، دو فیلم جدید به نمایش درآمد که تصویر خوبی از دو موضوع پژوهشی این پروژه به دست می‌دهد:

  1. فیزیولوژی
  2. تکثیر