جوایز گل و سبزیجات چگونه بر رشد صنعت تأثیر می گذارد؟

جوایز می توانند تحت تأثیر چیزهای زیادی مانند روندها، شخصیت های مشهور و رویدادهای جهانی باشند. مردم برای تحقیق، قضاوت و جایزه بر اساس معیارهای قابل اعتماد به سازمان های معتبر مراجعه می کنند.

مردم فیلم می‌بینند، رستوران‌ها را انتخاب می‌کنند و بر اساس معیارهایی تصمیم‌گیری می‌کنند که می‌تواند تحت تأثیر این ایده که جوایز نشانه اعتماد، قابلیت اطمینان و اثبات اجتماعی هستند، باشد. جوایز می توانند رفتارها را برای مصرف کنندگان تشویق کنند، اعتماد را در تجارت و محصولات ایجاد کنند و همچنین استانداردهایی را برای محصولات آینده تعیین کنند. فرض اعتماد در یک جایزه ساده است – افراد پشت آن نیز قابل اعتماد هستند و روش آنها برای انتخاب برندگان منصفانه، جاری و همسو با اهداف مخاطبانشان است.

در seedworld.com بیشتر بخوانید



منبع بررسی‌های اخیر انجام‌شده توسط Axiom Marketing نشان می‌دهد که درصد قابل توجهی از مصرف‌کنندگان، به‌ویژه Gen Z و Gen Y، منابع اختصاص یافته به باغ‌داری سبزیجات و گل‌ها را حفظ یا افزایش خواهند داد.

مصرف کنندگان به شفاهی، کارشناسان مورد اعتماد و استانداردهای صنعتی اثبات شده برای کیفیت معتقد هستند. این برای انواع گل و سبزیجات بسیار صادق است. بسیاری از کارشناسان در این ماه در نمایشگاه گل و سبزیجات انجمن تجارت بذر آمریکا (ASTA) ملاقات خواهند کرد. در میان شبکه و سخنرانان، جوایزی اهدا خواهد شد.