جولای جشن سالانه گل و شاخ و برگ آمریکایی است

کامرون کینگ، مدیر عامل و سفیر شرکت Certified American Grown، خاطرنشان می کند: “جشن سالانه ماه گل و شاخ و برگ رشد یافته آمریکایی یک مؤلفه مهم برای جشن گرفتن ماه آمریکا، کل ماه جولای است. این ماه خاصی است که در آن مزارع گل و شاخ و برگ در هر ایالت در ایالات متحده در حال شکوفایی و تولید است، و هیچ راهی برای جشن گرفتن بهتر از خرید محصولات بومی آمریکایی از مزارع ما با درخواست از گل فروشی یا فروشگاه خرده فروشی محلی خود برای حمل و حمایت از آمریکایی ها یا دادن هدیه وجود ندارد. بسیاری از گل‌های آمریکایی را به دوستان و خانواده خود نمی‌دانند، اما متأسفانه، بسیاری از گل‌ها و چیدمان‌هایی که در خواربارفروشی‌ها و از طریق گلفروشی‌ها فروخته می‌شوند، وارداتی هستند و این ماهی است تا اهمیت حمایت از گل‌های بومی را روشن کند. شاخ و برگ، خانواده ها و جوامع».

با به اشتراک گذاشتن اکتشافات گل مورد علاقه خود، حمایت از پرورش دهندگان محلی، و گسترش آگاهی در مورد اهمیت گل های پایدار و محلی، در جشن ماه گل های رشد یافته آمریکایی به ما بپیوندید. ما با هم می توانیم تفاوت ایجاد کنیم و آینده ای درخشان را برای صنعت گل کشورمان بسازیم.



منبع

در طول این ماه، بیایید برای کشف فراوانی گل‌ها و شاخ و برگ‌های رشد یافته آمریکایی که در دسترس ماست، وقت بگذاریم. خواه از بازار کشاورزان محلی بازدید می‌کنید، از فروشگاه گل‌فروشی مزرعه‌ای در نزدیکی حمایت می‌کنید، از عمده‌فروشان خود برای American Grown درخواست می‌کنید، یا در خرده‌فروش محلی خود به دنبال مهر می‌گردید، بیایید از زیبایی این گنجینه‌های بومی لذت ببریم. با انجام این کار، ما نه تنها خود را با شکوه و جلال طبیعت احاطه می کنیم، بلکه افراد سختکوشی را که این شکوفه ها را زنده می کنند، تقویت می کنیم.

در حال حاضر در هشتمین سال جشن خود، جولای جشن سالانه گل و شاخ و برگ آمریکایی را جشن می گیرد. این جشن یک ماهه از مزارع گل بریده و شاخ و برگ ایالات متحده در سراسر کشور نشان دهنده گردهمایی برای ارج نهادن به زیبایی و اهمیت کشاورزان گل و شاخ و برگ در اینجا در ایالات متحده است. با اذعان به اینکه بافت کشور اغلب توسط بسیاری بافته می‌شود، جشن سالانه به منظور شناسایی و ارتقای کمک‌های خانواده‌های کشاورز، تیم‌هایی که با آنها کار می‌کنند و کمک‌های اقتصادی به اقتصاد داخلی، همه با ارائه کیفیت بالا است. ، محصولات داخلی به زیبایی رشد کرده است.

این جشن سالانه توسط Certified American Grown (CAG) حمایت می شود، تنها انجمن تجاری که صرفاً بر ترویج و حمایت از صنعت داخلی و منافع آنها و اعضای آن متمرکز است. از سال 2017، جشن ماه گل‌ها و شاخ و برگ‌های رشد یافته آمریکا از طریق قطعنامه کنگره این ماه به‌عنوان جشن ایالات متحده به رسمیت شناخته شده است. علاوه بر این، خرده فروشان در سراسر کشور با تبلیغات و فعالیت های ویژه جشن می گیرند. مزارع میزبان رویدادها و کارگاه های ویژه هستند، دسته گل های منحصر به فرد و جشن می فروشند، و مصرف کنندگان تشویق می شوند تا با جستجوی مهر و موم معتبر آمریکایی در هنگام خرید گل و شاخ و برگ برای خانه ها، دفاتر، رویدادها و جشن های خود در طول ماه از مزارع بومی حمایت کنند. تمام طول سال.