جیسون بریتز به عنوان ناظر تولید گل وحشی به Green-tech می پیوندد

جیسون می افزاید: “من واقعا خوشحالم که به تیم جان چمبرز پیوستم. من به طور طبیعی به جان چمبرز و فناوری سبز با علاقه ام به محیط زیست، فضای سبز شهری و پایداری در بیابان گرایش پیدا کردم. استقبال فوق‌العاده مردمی در تیم اینجا، سازگاری را آسان کرده است، و من به اندازه کافی خوش شانس هستم که در این نقش جدید با جان چمبرز حضور دارم.»

John Chambers Wildflower Seed، بخش بذر گل‌های وحشی Accredited Supplier Green-tech، خرسند است که انتصاب جیسون بریتز را به عنوان ناظر تولید گل وحشی، یک نقش تازه ایجاد شده، اعلام کند.

بذر گل وحشی جان چمبرز دارای سابقه 40 ساله عرضه بذر گل وحشی تولید شده در بریتانیا و مخلوط آن برای دوستداران مناظر و باغ در سراسر بریتانیا است. جان چمبرز یکی از مقامات پیشرو در زمینه بذر گل های وحشی بومی است که طیف گسترده ای از محصولات را توزیع می کند که محیط زیست چشم انداز را محافظت، تقویت و بهبود می بخشد.

مارک وود، مدیر توسعه تجارت توضیح می دهد: “برند جان چمبرز در پنج سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است و ما سفارش هایی برای برخی از پروژه های زیرساختی بزرگ داریم که طی پنج سال آینده برنامه ریزی شده اند. بنابراین، زمان آن فرا رسیده است که منابع اضافی را برای نظارت بر تولید و عنصر عملیاتی فرآیند، از گهواره تا گور، وارد کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که بالاترین سطح خدماتی را که مشتریان جان چمبرز انتظار داشتند، حفظ می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر:
انجمن صنایع منظر بریتانیا
www.bali.org.uk



منبع

استوارت بال، مدیر گل‌های وحشی جان چمبرز، می‌گوید: «خوشحالم که جیسون را به تیم خوش آمد می‌گویم. او ایده های تازه و دیدگاه جدیدی را به فرآیندهای فعلی ما می آورد. او تاثیر مثبتی روی تیم و نحوه انجام کارها در پیشبرد خواهد داشت. این نقش جدید بخش تولید بخش عملیات فناوری سبز را آزاد می کند، زیرا آنها به طور سنتی بسیاری از وظایفی را که اکنون نقش جیسون شامل می شود، انجام می دادند.

این یک نقش جدید با مسئولیت عملکرد تولید بخش بذر گل وحشی داخلی است. عناصری از عملکردهای پشتیبان را گرد هم می آورد، و در تمام طول فرآیند، از سفارش اولیه تا انجام، دید را فراهم می کند.