جیم کالینز به هیئت مدیره Vestaron می پیوندد

جیمز سی. کالینز جونیور، مدیر عامل سابق کورتوا، به عنوان رئیس کمیته حاکمیت به هیئت مدیره Vestaron پیوست.

کالینز می‌گوید: «هم سابقه من در صنعت مبتنی بر زیست‌محور و هم علاقه‌ام به راه‌حل‌های کشاورزی ایمن و پایدار، به تمایل من برای عضویت در هیئت مدیره Vestaron دامن زد.» من تحت تاثیر استعدادی که با آن آشنا شده ام و اجرای Vestaron تا به امروز هستم و به ماموریت و پتانسیل سازمان اعتقاد دارم.”

کالینز بیش از 30 سال تجربه در کشاورزی و صنایع غذایی در عملیات، فروش، بازاریابی، تجارت عمومی و مدیریت شرکتی را برای Vestaron به ارمغان می آورد. اخیراً، کالینز از اتحاد Dow AgroSciences و DuPont، ایجاد، spinout و راه اندازی Corteva را رهبری کرد.

برای اطلاعات بیشتر:
وستارون

4717 پردیس دکتر
کالامازو، MI 49008
تلفن: 269-372-3108
www.vestaron.com



منبع

آغاز سال جدید با چنین عضوی قدرتمند در هیئت مدیره ما هیجان انگیز است. جیم یک صندلی مستقل از اعضای هیئت مدیره را اشغال خواهد کرد که Ordway Selections دارای حقوق تأییدیه است. ما همچنین با انتصاب مونتی بایر، شریک مدیریت Grosvenor Food & AgTech، به عنوان نماینده هیئت انتخاب Ordway، تجربه عملیاتی و دانش تجاری بیشتری کسب می کنیم. “ما از رویکرد آینده نگر Ordway در کمک به ما برای افزودن چنین استعداد و تخصص بزرگی به هیئت مدیره خود سپاسگزاریم.”

جیم دانش و تخصص فراوانی را به ارمغان می‌آورد، از جمله تجربه دست اول راه‌اندازی آخرین حشره‌کش عصب‌کش و عضله‌کش صنعت با طیف وسیع قبل از Spear®، نظارت بر تولید حشره‌کش مبتنی بر تخمیر در مقیاس بزرگ، و مدیریت امور دولتی. آنا راث، مدیر عامل Vestaron، توضیح می دهد. “همه اینها به علاوه چشم انداز استراتژیک او او را به گزینه ای ایده آل برای حمایت از توسعه مستمر Vestaron تبدیل می کند.”